۱۳۹۸ خرداد ۲۱, سه‌شنبه


جناب وزیر خارجه آلمان،در چمدان سفر شما،از حق رژیم همه چیز بود.جز حق ما مردم ایران،راستی ،یک جو حقوق بشر در ایران ،سیری چند؟
برای حفظ منافع رژیم مورد علاقه تان،آمدید.باهاش ساخت و پاخت کردید و ما را با این اهریمن تنها گذاشتید و رفتید.برای حفظ منافع ما مردم ایران چه کردید؟! شما جهت حفظ مناع خود،خواهان حفظ برجام و بی پاسخ ماندن شرارت های رژیم در ایران،منطقه و جهان شدید.آیا میدانید که، تمام در آمد کلان حاصله از برجام ،صرف ایجاد حمام خون،تقویت تروریسم و صدور شرارت به دنیا شد؟.رژیم مورد علاقه شما در ایران، حتی یک دلارازین پول باد آورده را ،صرف ما مردم در زندان بزرگ و هشتاد میلیونی ایران ننمود!.جناب وزیر راستی این چه هیاهوئی است.که در دنیا بنفع رژیم راه انداختید.آیا اقدام شما دیدار چمبرلین با هیتلر را در آغاز جنگ جهانی دوم تداعی نمی کند.که بوی فرصت داد.دنیا را به آتش و خون بکشد.؟ تاکید بر حفظ برجام، در مقابل سازو کار مالی بنفع رژیم و احاله شرارت های منطقه ای،موشکی،تروریستی .. به شورای امنیت،آیا صرفا جهت خرید وقت ،برای رژیم نیست.؟ آیا با این توصیه ها ،خود را در ریختن خون مردم بیگناه در هلال شیعه،از یمن تا سوریه توسط رژیم شریک ننموده اید؟ما مردم ایران بشما توصیه می کنیم،.به اکثریت مردم و دولتمردان منطقه و جهان به پیوندید.که خواهان حذف این رژیم از جامعه بشری و در نتیجه فلاح و رستگاری بشریت در خلاصی ازدست این فاسدان شرور و خون آشامان قرن هستند.آقای وزیر در سفر به ایران،مسئله حقوق بشر ما مردم ایران،در کجای این سفر قرار داشت.که ما نشنیدیم یا بیخبر ماندیم؟.نکنید این کارها را،به حکم تاریخ،این(شرارت) نیز همچون شرارت هیتلر بگذرد.ما می مانیم و مردم شما و بقیه مردم دنیا،که باید جهان را بار دیگر(پس از هیتلر ..) از سرطان بدخیم جامعه بشری ،یعنی جمهوری اسلامی و آثار هولناک آن در زمین، پاکسازی کنیم و بار دیگر،از نو ، بسازیم.
توضیح مهم- این پیام از مبارزین داخل ،عینا و بدون تغییر حتی یک نقطه یا ویرگول ، منعکس شد.ضمنا اطلاع دادند، که قبلا نسخه ای از آن را ،به سفارت آلمان در تهران، فرستاده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر