۱۳۹۸ خرداد ۲۶, یکشنبه


مصرف مواد توّهم زا و بزرگترین اشتباه محاسباتی خامنه ای،درآخرین روز های استبداد مطلقه اش.
طرز برخورد خامنه ای،با درخواست مذاکره از سوی ترامپ ،با هیچیک از معیارهای عقلایی سیاسی دیپلماتیک جامعه جهانی عقل گرا- متمدن ،هم خوانی ندارد.باین دلایل:
-خامنه ای تصور می کند.که ترامپ از ترس رای نیآوردن در دور دوم ریاست جمهوری اش،جنگ نمی کند.حتی اگر این جنگ به وی تحمیل شود.اما وی تاریخ را نخوانده و نمیداند.که مثلا انتخاب جرج بوش در دور دوم ،بخاطر تداوم جنگ در خاورمیانه بود و اینکه آمریکائیان در طول تاریخ سیصد ساله خود ،هرگزبه ریس جمهور در حال جنگ پشت نکرده و این بارنیز نمی کنند .چون نوعی اجماع در فرهنگ سیاسی و روح قوانین آمریکا هست.که هر دو حزب آمریکا، در چنین مواقعی از ریس جمهور بر سر کار،پشتیبانی میکنند.
-خامنه ای تصور میکند،چین و روسیه، بخاطر مشکلاتشان با ترامپ،هرگز به وی و رژیم اش پشت نخواهند کرد.برعکس هر دوی این کشورها،خواهان حل و فصل مشکلات خود، با آمریکا بعنوان قدرت اول جهان، بر سر معامله علیه رژیم ج.ا خرد و ناچیزهستند.
-خامنه ای تصور می کند.چون ویت کنگ ها، با توسل به جنگ های نا منظم و چریکی ،بر دولت قانونی ویتنام و سپس ارتش فرانسه غالب شده وسرانجام آمریکایی ها را وادار به ترک این کشور نمودند.وی نیز از طریق تروریست هایش و جنگ های چریکی ،می تواند آمریکا و متحدین منطقه ای و جهانی اش را ،شکست دهد.اما وی، دهه شصت قرن گذشته را،با دهه دوم قرن جاری ،عوضی گرفته و نمیداند یا خود را به نادانی میزند .که چنان رخدادی هرگز قابل تحقق درین عصر نمی باشد.
- رشد و توسعه اقتصادی و رفاه و آسایش جهانی بخصوص اروپائیان،به جریان آزاد نفت وابسته است.هر رژیمی در این امر، خللی ایجاد وبا توسل به عملیات تروریستی و راهزنی دریایی بخواهد در مقابل جهان قد علم کند.نتیجه اش،اجماع جهانی جهت دفع شرارت آن رژیم ،خواهد شد.
-خامنه ای تصور می کند.با چریک بازی و شکل و شمایل چریکی و دم پایی بازی و سخنان دوپینگی درشت،می تواند الگویی برای تروریست های اسلامی باشد و مثلا حزب الله یا حماس ،این طرز برخورد خامنه ای را ،در مدارس نظامی، به نیروهای خود، تدریس و خامنه ای را، الگوی ایستادگی در مقابل استکبار تلقی نمایند.این بازی ها ،بعلت اجماع جهانی علیه تروریسم ،تمام شده و تروریست های اسلامی آخرین نفس های خود را، درین قرن می کشند و با مرگ پدر خوانده شان،این بساط نیز برای همیشه ازین کره رخت می بندد.
-خامنه ای در غایت امر، تصور می کند.چون در حال مرگ و رفتنی است.پس چه بهتر که با مرگ خود و رژیم اش ،نام خود و یک الگوی مقاومت تروریستی-چریکی را ،برای نسل های آینده تروریست های اسلامی، از خود بجا بگذارد.اما نمیداند .که دوران این قبیل پیر و مرشد بازی ها، همانطور که در مورد القاعده و سرانجام داعش و رهبرش دیدیم.برای همیشه ،در قرن دیجیتالی حاضر، بسر رسیده است.
سخن آخر اینکه: این تنها، ما ملت ایران هستیم.که می توانیم. قبل از اینکه دیر شده و ایران ما، بر سر جنگ طلبی های افیونی خامنه ای و مافیا ،به ویرانه تبدیل شود.با اتحاد خود و دعوت از نیروهای میانه ،برای پیوستن باین اتحاد ملی میهنی،براین خیالات خام و توّهم زای خامنه ای، که با مرگ خود قصد نابودی ما و ایران ما را دارد. مهر باطل بزنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر