۱۴۰۰ مرداد ۲۰, چهارشنبه

 پس از تشکیل کابینه رئیسی، از قاتلان شبیه خود.اژه ای نیز،مرتضوی جلاد را، به صحنه آورد.

آنچه رخ داده و می دهد:
در پی ترس بیمارگونه و وحشت دیکتاتور بزرگ،ازنفرت ملت ،به شخص خود و رژیم اش و نزدیک شدن دوره های اعتراضی،از ده سال به پنج سال و دو سال و اکنون دو ماه و فردا هر روز،همچون همه دیکتاتور های بدخیم و بدنام،برای افزودن چند صباح ،به دیکتاتوری ننگین و خون ریز خود،چاره را، در تنگتر کردن حلقه قدرت ،از موجودات کاملا شبیه خود،دید.آن چه که رخ داده،شبیه کابینه هیتلر در آلمان نازی و موسولینی در ایتالیای فاشیسم،استالین در شوروی کمونیسم و جنایتکاران دیگر در طول تاریخ است.
اما آوردن سعید مرتضوی جلاد هولوکاست کهریزک و یکی از نوچه های اژه ای در قتل های زنجیره ای به صحنه،حاکی از این است.که خامنه ای ،برای چیدمان قاتلان،جانیان،فاسدان،تبهکاران،دزدان، و راهزنان،تیر خلاص زنان و گانگسترهای شبیه آل کاپون،لوچیانو و کاریل چسمان آمریکایی و بانیان هولوکاست یهودیان دنیا،همچون ایشمن،آدم کم آورده است.
این صحنه آرائی سرشار از خون و جنون، در حالی رخ داده،که ملت مظلوم ایران،با کمبودهایی همچون آب و نان و برق و داروی مهلک ترین ویروس وارداتی از چین،مواجه شده و جنایتکارانی چون نمکی وزیر بهداشت در نقش آیشمن، با عبودیت از دستورات ضد بشری رهبر جنایتکارتر از خود،مردم ایران را فدای فردی کینه ای و بیمار روانی نموده،همراه با وی مرتکب بزرگترین کشتار جمعی در قرن جاری شده است.اکنون ،بعلت فتوای ممنوعیت خرید واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی و واژگون و از هم پاشیده شدن سیستم بهداشت و درمان کشور،در مقابل این بیماری مهلک و ابتلای اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران، به طاعون قرن،یک ملت تاریخی، در معرض کشتار جمعی و نابودی ،قرار گرفته است.
پاسخ گانگستر اعظم،آنهم در اوج تمدن بشری در قرن بیست و یکم،مثل همیشه پاک کردن صورت مسئله ،با عرضه گور رایگان به کشته شدگان،تشدید سرکوب ،قتل های زنجیره ای،گول زدن ایرانیان خارج از کشور به بازگشت و گروگان گرفتن آنها،راهزنی دریایی،زدن کشتی ها و ادامه حمام های خون در منطقه و توزیع شرارت توسط مزدوران جنایتکارش از جمله طالبان، در منطقه و جهان می باشد.
آیا از قریب هشت میلیارد ساکنین این کره خاکی و رهبران یکصد و نود و پنج کشور عضو سازمان ملل و ده کشور غیر عضو این سازمان،کسی هست. که به داد ملت تنها،بی پناه و اسیر و در بند و گرفتاراین جنایتکاران حاکم در ایران برسد؟ کز دیو دد ملولم و انسانم آرزوست.
این نوشته را بینوایان و زجر کشیدگان داخل کشور فرستاده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر