۱۴۰۱ شهریور ۱۵, سه‌شنبه

 به مصداق آنکه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند . این نوشته، یک مانیفست و دستورالعمل روز، برای نجات کشور ،از رژیم عصر حجری،اهریمنی،انیرانی حاکم بر کشورمان است .که جناب سعید مشیری، در پاسخ به نوشته زیر و کامنت هوطن دلسوز دیگری ، آنرا مرقوم فرموده اند. شایسته است آن را بخوانیم و بدان عمل کنیم:

دقیقا جناب دکتر امید مهر همین است که شما و دوست عزیزمون فرمودند.
ما ملت هیچکس رو نداریم ، رو هیچ کشوری نمیشه حساب کنیم.
روس و چین که بحثی نداریم راجع شون.
میمونه کشورهای غربی از جمله امریکا و اروپا ، اسراییل ، اینها هم حمایت میکنند نظام رو.
چون هیچ حکومتی نمیتونه چنان فاحشه سیاسی باشه برای بقا خودش.
شما ببینید این همه تظاهرات در ایران میشه برای چند هفته ، میلیون ها مردم از هر شهر و شهرک در کل ایران میان شعار میدن بر علیه این نظام منفور ، ولی در اخبار های غربی و روزنامه هاشون میبینید که یک پوشش خبری نمیدن از ایران که مردم رو دارند میکشند، یا دستگیر و شکنجه میکنند.
خوب چرا؟؟؟
برای اینکه نمیخوان حکومت ایران عوض بشه ، این حکومت چپ و راست ، دارند به غرب و شرق باج میدن.
چه کسی رو بیارن یا بذارن مردم بیارن در مصدر کار بهتر از اخوند روسپی ؟؟؟؟
بله درست فرمودید ، خودمون باید رو خودمون حساب کنیم.
هر کشوری دنبال منافع شخصی خودش ه ، کسی برای ما دل نمیسوزونه. برای یکبار همگی باید به بچه هایی که کف خیابان هستند و مثل سرباز فداکار با این نظام منفور مبارزه میکنند ، ملحق بشبم ، و تا سرنگونی نظام خونه نریم و کف خیابان ها باقی بمونیم، تا این بی وطن ها ایران رو ترک کنند.
چرا نباید شب بریم خونه؟
چون بریم خونه اول شناسایی مون میکنند ، دوم شبانه تک تک مون رو در منازل مون دستگیر میکنند و جنبش رو ساقط میکنند.
اگر صد هزار نفر یک ماه در خیابان های اطراف دانشگاه در تهران بمونیم، هیچ غلطی نمیتونند بکنند.
ولی لازم ش اینه که حداقل صد هزار نفری باشیم و خیابان های اطراف دانشگاه دستمون باشه ، اون کسانی هم که نمیخوان در خیابان باشند ، باید آذوقه و مایحتاج سربازان رو مهیا بکنند.
از شما جناب دکتر امید مهر گرامی و مابقی کسانی که قلم به دست دارند ، خواهش میکنم ، اگر این نظریه منو قبول دارید ، بخواهید از سربازان راستین کشور عزیزمون که برای چند ماه در خیابان ها بمانند.
فکر کنم جواب بهتری بگیریم.
به امید اون روز و آزادی کشورم.
پاسخ من به جناب مشیری در تایید فرمایشات ایشان و پاسخ به کامنتی که دادم:
جناب مشیری گرامی. اخیرا یک ویدئوئی پخش شده و دوستی محترم برای من در مسنجر گذاشته که در آن اطاق فکر رژیم تمام تقصیر های ادامه وضع موجود را گردن ملت ایران انداخته و من در تایید فرمایش بسیار صاف و ساده و صادقانه و بی پیرایه شما این پاسخ را دادم : این قبیل نوارها را که بجای محکومیت رژیم، خود مردم مظلوم و دربند و اسیر ایران را محکوم می کند .ساخته و پرداخته ارتش تروریستی سایبری رژیم است.ملت ایران برای نجات خود و کشورش شب و روز آرام و قرار نداشته و تاکنون چه کار ها که نکرده است!؟ .بهترین فرزندان خود را تقدیم آزادی کشور برای نجات از دست این رژيم بدخیم نموده است.هر یک از آن خیزش های عمومی خرداد و تیر ماه ها ،آبان و دی و..‌ خیزش در پاسارگاد و زاینده رود ها،هر کجا رخ داده بود.تا حالا هزار بار رژیم عوض شده بود‌‌.چون دنیا پشتیبانی می نمود ‌.این تنها ملت ایران است. که درین دنیای بیرحم ،بی کس و بی پناه و تنهاست. هیچ کشوری ،هیچ سازمانی از اینهمه سازمان‌های بین‌المللی عریض و طویل دنیا،تاکنون از ملت ایران پشتيبانی ننموده است. ‌هر یک ازین قیام های ملت ایران، در هر کجای دنیا رخ داده بود .تاکنون هزار بار رژیم اش سرنگون شده بود ،اگر مردم مسکو قیامی شبیه قیام دو سال پیش ملت ایران را انجام می‌داد ‌.رژیم پوتین سرنگون شده بود.چون دنیا حمایت می‌کرد. ولی افسوس در خیزش آخری ، هزاران نفر به آتش و خون کشیده شدند .دریغ از یک محکومیت این کشتار، بالعکس ‌دنیا ساکت ماند و فقط تماشا نمود. نباید بدست خودمان ملت شجاع و قهرمان ایران را تحقیر کنيم .این کار عین بی انصافی است.این نوع تحقیر و توهين به مردم ایران ،کار اطاق فکر رژیم است و بس
Behtash Makan and 3 others
33 Shares
Like
Comment
Share

1 Comment

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر