۱۴۰۲ تیر ۳۱, شنبه

 آیا هیتلر و نازیسم الگوی خامنه ای در اداره کشور بویژه فرار مغزها از ایران است؟

بنظر می رسد ،ژیم ولی فقیه تمام تشکیلات ،نهادها، کارکنان و اعضای مافیای ذوب شده در ولایت فقیه،برنامه ها و تقریبا همه چیز خود را از تشکیلات آلمان نازی و دکترین هیتلر در کتاب نبرد من کپی برداری نموده است.
مرکز ثقل سیاست های کلان رژیم در سرکوب بیرحمانه ملت ایران و صدور شرارت به دنیا و در راس آن شرکت در جنگ پوتین با اوکراین و برنامه های اتمی و موشکی .. و نیز دشمنی با اسرائیل و محو این کشور از صحنه گیتی و انکار هولوکاست ،در جنگ جهانی دوم می باشد .خامنه ای و نهاد های زیر دست وی ،کاملا شبیه آن چیزی اند. که هیتلر در آلمان نازی ،برای حکومت هزار ساله موعود، وعده میداد و رژیم اسلامی نیز، وعده وصل این بساط اهریمنی، به حکومت هزار ساله امام زمان را، میدهد.فرماندهان سپاه و نیروهای انتظامی بسیجی اطلاعاتی و ...ذوب شده در ولایت فقیه ،کاملا شبیه دکترین اس اس های آلمان نازی فکر و عمل می کنند.تشکیلات تبلیغاتی رژیم از جمله صدا و سیما و ائمه جمعه و جماعت و.. کاملا از گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر و تشکیلات تبلیغاتی اس اس ها الگو برداری نموده اند.
تمام زیر و بم برنامه ها، دکترین ها، استراتژی های خامنه ای ،در اداره کشور و شرارت ها، در هلال شیعه ،مشابهت تام و تمامی با تشکیلات آلمان نازی دارد.مثلا در حالیکه اسامی اعضای کمیته اعدام دسته جمعی زندانیان سیاسی در تابستان شصت و هفت در لیست اینترپل و در اختیار دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایت علیه بشریت قرار گرفته است.یک امام جمعه انتصابی خامنه ای گفته است : باید به مجریان اعدام‌های سال ۱۳۶۷ مدال داد.خامنه ای با انتصاب رئیسی، جلاد کشتار جمعی مزبور، به ریاست جمهوری، این هیولا را ،با نهاد های قتل و غارت و فساد و تباهی و ویرانی ،به جان ملت و بهترین فرزندان کشور و نیز انهدام محیط زیست ایران ، انداخته است .
اخیرا یکی از مزدوران خامنه ای گفته است .هر کس ما را قبول ندارد، می تواند از ایران برود.در تشکیلات آلمان نازی نیز ،جایی برای انسانهایی که مغز و دانش و ادب و انسانیت داشتند ،نبود. فرار این مغز ها به آمریکا ،باعث رشد و توسعه اقتصادی علمی و.. این کشور گردید.سنگ بنای ناسای آمریکا و اعزام انسان به فضا از همان زمان گذاشته شد.فرار مغز ها از ایران بدین معنی است. که ایران جای زندگی طبیعی برای مغزها نیست .بلکه در ایران ضحاک مار دوشی ،هیتلر زمانه ای و اهریمن زن ستیز ،کودک کش و ویرانگری حکومت می کند. که جز با خوردن مغز انسانها ،یا فراری دادن آنها،بکمک مزدوران شبیه خودش ،نمی تواند به زندگی ننگین و خونریز خود و رژیم جنایتکارش ،ادامه دهد.آلمان هیتلری را متفقین سرنگون نمودند. اما این رژیم مخلوق کنفرانس گوادلوپ با شرکت آمریکا آلمان فرانسه و انگلیس ..بوده و اینها نمی خواهند ،مخلوق خود را از بین ببرند. خامنه ای و مافیای جنایتکاران حاکم با به حراج گذاشتن منابع و منافع ملی ایران و باج دادن به اربابان شرق و غرب،در فقدان یک اپوزیسیون متحد و یکپارچه ،با هدف اولیه سرنگونی رژیم ،تاکنون این بساط ننگین را ادامه داده اند.
برای این کار پالایش اپوزیسیون و تشخیص سَره از ناسَره ،ضروری بنظر می رسد. احزاب و گروهها و شخصیت هایی که ادعای آزادی خواهی و مبارزه برای آزادی ایران و ایرانی را دارند. این است .که هیچ گروهی در منشورش شکل رژیم آینده را درج نکند و ( حاکمیت رای ملت ) را اصل قرار دهند ، در این صورت یکی از بهانه ها، برای پرداختن به دعواهای حیدری نعمتی از جمله فدرال و اتنیک و غیره از بین خواهد رفت . این بدان مفهوم نیست .که طرفدار پادشاهی یا جمهوری بودن غیر دموکراتیک می باشد ، بلکه شرایط بحرانی ایران این ضرورت را میطلبد. تا گروه هایی که ( حاکمیت رای ملت ) برایشان اصل می باشد. از دیگر گروههای سودجو و فرصت طلب تشخیص داده شوند و رژیم اسلامی و اربابان اش و نیز بیگانگان سودجو و فرصت طلب نتوانند، بخاطر دعوا و اختلاف بر سر شکل رژیم آینده ،آب را گل آلود کنند و چوب لای چرخ منسجم کردن آزادیخواهان بگذارند.
بدیهی است. جمع شدن پادشاهی خواهان و جمهوریخواهان در یک صف واحد و آینده ایران و نظام مربوطه را، به رای مردم گذاشتن ،یک رهبری واحد نیز لازم دارد.بدون رهبری این پیروزی میسر نیست.شاهزاده رضا پهلوی بارها اعلام کرده اند.نوع نظام آینده اعم از جمهوری یا پادشاهی ،برای شان مهم نیست .بلکه محتوای آن مهم است .که رای ملت حرف اول و آخر را ،در یک نظام منتخب سکولار دموکرات ،آزاد ،بدون هیچگونه تبعیض بزند.برای سرنگونی رژیم و دوران گذر از آن ،میتوان باین توصیه ها، به رهبری ایشان عمل نمود.
Like
Comment
Share

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر