۱۴۰۲ آذر ۲۷, دوشنبه

 کسی که خانه شیشه ای دارد.به دیگران سنگ پرتاب نمی کند.

رژیم تصور کرده بود.که اگر حماس به اسرائیل حمله کند و آن فجایع را مرتکب شود . اسرائیل خشمگین شده و عکس العمل شدید و غیر متعارفی از خود نشان میدهد.در نتیجه روابط رو به پیشرفت اعراب و اسرائیل و تکمیل پیمان ابراهیم،با شرکت نهائی عربستان، به هم میخورد و چه بسا بار دیگر اعراب و اسرائیل روی همدیگر قرار می گیرند. اما تبعات حمله حماس به اسرائیل از یک طرف و حملات حوثی های یمن به کشتی های باری در دریای سرخ ،به اضافه حملات موشکی حزب الله لبنان به اسرائیل و نیز دخالت های نیروهای وابسته به رژیم در اردن،سوریه ، عراق، به اضافه تشدید حملات روسی به اوکراین با پهپادهای ساخت رژیم،باعث شده،دنیا اعم از اروپا و آمریکا احساس کنند، در یک طرف قرار گرفته و رژیم به همراه پوتین، با تشدید شرارت های پهپادی و موشکی و غیره در طرف مقابل قرار گرفته اند.که شبیه رو در رو قرار گرفتن متحدین یعنی آلمان ؛ایتالیا و ژاپن، در جنگ جهانی دوم در مقابل متفقین ، شامل آمریکا و اروپا است .تا مسیر حوادث بعدی را رقم بزنند.
در جنگ جهانی دوم پارتیزان ها ابتدا در درون آلمان خرابکاری هائی در کارخانجات اسلحه سازی و غیره آلمان نازی انجام داده ، با تضعیف نازی ها در داخل کشور ،زمینه را برای حملات هوائی و زمینی متفقین فراهم ساختند.که سرانجام به شکست متحدین و خاتمه جنگ جهانی دوم منتهی شد. این قضیه اکنون در ایران ما در حال رخ دادن است. آنچه در پالایشگاههای بیرجند ، اصفهان و آتش سوزی های انزلی و اهواز و اتفاقات پاسگاه راسک و نیز اتفاقاتی که با حملات هکری به پمپ بنزین ها و.. رخ داد و باز تکرار خواهد شد،زمینه را برای تضعیف رژیم در داخل و سپس اقدامات هوائی زمینی دریائی متفقین فراهم میسازد.
از قدیم گفته اند.کسی که خانه شیشه ای دارد.به دیگران سنگ پرتاب نمی کند.بنظر می رسد.که آغاز پایان رژیم به علت تشدید شرارت هایش و عبور از خطر قرمزها ،در حال رقم خوردن است.به خصوص اینکه، دیگر زمان حمله صدام به ایران نیست.این بار ملتی خشمگین که بارها سرکوب شده و سوگوار بهترین فرزندان خود است،با یک خیزش و انفجار هزار ریشتری خشم ملی، در کمین است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر