۱۴۰۲ اسفند ۵, شنبه

 علت حذف مهر شناسنامه در انتخابات اسفند ماه

قبلا به موجب ماده 11 قانون انتخابات مجلس،شرکت و رای دادن فرد، در سوابق سجلی رای دهندگان ،در سازمان ثبت احوال کشور ثبت می شد.در اسفند سال گذشته، مجلس با توجه به پیش بینی تکرار انتخابات قبلی، که علیرغم تقلبات و آمار سازی های وزارت کشور حداکثر 42 در صد اعلام شد و تکرار این امر در سال جاری، مصوبه ای را تصویب نمود. که برای شرکت در انتخابات آتی ، ثبت مهر در شناسنامه ها حذف می گردد. در نتیجه وزارت کشور در آستانه انتخابات، برین موضوع تاکید نمود.
اتخاذ رویه مزبور به خاطر این است .که اتاق فکر نظام به دلیل آمارگیری های قبلی ،که حداکثر شرکت کنندگان در انتخابات پیش رو را ،بین 17 تا 20 درصد پیش بینی می نمود.دهها هزار نفر بسیجی را طی این مدت ، آموزش داده ،تا برای پر رونق نشادن دادن حوزه های رای گیری،بخصوص در تهران ،که سفارتخانه های مقیم شاهد این انتصابات هستند. روز رای گیری ازین شعبه به آن شعبه در تهران رفته و با دادن آرای قلابی بدون ممهور شدن شناسنامه،مشروعیت نظام را،با این آمار سازی قلابی نشان دهند.بخصوص اینکه صدا و سیما، افرادی را دعوت نموده و می کند.که مرتبا پیش بینی میکنند.تعداد رای دهندگان در انتخابات مزبو، بیش از 50 درصد خواهد بود.
منبع مزبور افزوده است: ما ملت ایران هم ،بیکار ننشسته و افرادی داوطلب شده اند. که خیلی هوشمندانه و بدون اینکه توجه کسی را جلب کنند. از رای دهندگان بسیجی ،در حوزه های رای گیری ،عکس و فیلم تهیه نموده و سپس با مانیتور کردن عکس و مدارک مزبور،ترفند نظام، برای بالا بردن چند برابری تعداد شرکت کنندگان قلابی در انتصابات 11 اسفند را ،نقش بر آب نموده و با افشاگری های بعدی حقیقت ماجرا و آن چه که در واقع گذشت، را به اطلاع افکار عمومی جامعه بین المللی برسانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر