۱۴۰۲ اسفند ۲۰, یکشنبه

 دو باخت بزرگ داخلی و سیاست خارجی ج.ا

یک - در پی رفراندم نه به جمهوری اسلامی، در یازده اسفند از سوی اکثریت قریب به اتفاق ملت ایران،رهبر رژیم از ادعای خدائی دست برداشته و صحبت از جانشینی خود ( خواندن غزل خداحافظی ) نموده است.که حاکی از شوکه شدن اش،از تحریم ساختارشکن انتخابات قلابی ، از سوی ملت ایران بوده است.گزارش هیات حقیقت یاب سازمان ملل، مبنی بر ارتکاب جنایت علیه بشریت، از سوی رژیم در سرکوب بیرحمانه خیزش مهسا (زن زندگی آزادی ) که احتمال ارجاع پرونده به دادگاه بین المللی ،جهت محاکمه رژیم را دارد.
دو - احداث بندرگاه از سوی آمریکا در غزه، ظرف چند هفته آینده و بسته شدن گذرگاه زمینی رفح با مصر و کنترل اسرائیل، بر مبانی ورودی خاکی غزه و در نتیجه عدم امکان رژیم، به رساندن کمک های تسلیحاتی و.. به حماس را در پی خواهد داشت.گزارش فرمانده نیروهای آمریکا در منطقه ،به سنای آمریکا، در مورد شرارت های رژیم و لزوم خاتمه دادن باین شرارت ها، با تکمیل عمق راهبردی ،در راستای  دفاع از منافع  آمریکا و متحدین خاورمیانه ای و شمال آفریقا،که به معنی واخوانی مدارک ارسالی ،از تحریم انتخابات قلابی رژیم، از سوی ملت ایران،با توجه به گزارشات سفارتخانه های مقیم تهران و در نتیجه تغییر سیاست کلی در راستای حذف رژیم می باشد.
نتیجه آن که: این تنها ملت ایران است .که با اقدامات خود، همچون تحریم رژیم  و خیزش عمومی ،می تواند. تمام معادلات و معاملات با رژیم در سیستم روابط بین المللی را،به هم زده ،زمینه را برای خاتمه این بساط شرور و بدخیم در ایران، فراهم نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر