۱۴۰۳ فروردین ۹, پنجشنبه

 ذهن سیاهی که ایران آباد و متمدن را، به سیاهی و تباهی و ویرانی رساند

خامنه ای به خاطر ذهن سیاهی که خود می دانست دارد.در جلسه انتصاب اش به رهبری گفت:باید خون گریست بر جامعه اسلامی ،که من رهبرش باشم. وی با این اقرار و پیش بینی که در ذات خود داشت.طی سی و پنج سال رهبری استالینی اش، با خرج ثروت و منابع ملت ایران ،به منطقه و جهان، شرارت صادر نمود.ایران را تبدیل به خرابه نموده ،ملت ایران را، از هستی ساقط و به خاک سیاه نشاند.بطوری که در لیست ارگانهای مربوطه سازمان ملل متحد،ایران هم اکنون ،در ردیف ده کشور آخر از لحاظ شاخص های زیستی،پیشرفت،تمدن و ترقی و رفاه و بهداشت و..در بین کشورهای فقیر و فلک زده آفریقایی قرار دارد.
بالعکس رضا شاه و محمد رضا شاه پهلوی ،بخاطر ذهن زیبائی که داشتند. طی پنجاه سال حکومت خود، ایران را ،از قرون وسطی بیرون آورده و با یک جهش رشد و ترقی و آبادانی شگرف و بی نظیر،ایران را تبدیل به ده کشور مترقی و قدرتمند دنیا نمودند.شاه ایران بخاطر ذهن زیبائی که داشت.علیرغم استدعای فرماندهان نظامی برای سرکوب اراذل و اوباشی که اکنون سران رژیم شده اند.ایران را ترک نمود.تا با حذف وی ،آسیبی به ملت ایران و ساختار تمدنی کشور،وارد نشود.
اما ،با آغاز حاکمیت جمهوری اسلامی، خمینی ایران را درگیر هشت سال جنگ تحمیلی اش به ملت ایران نمود و خامنه ای نیز ایران آباد و متمدن را ،با تحمیل جنگ های متعدد به منطقه و جهان وتحمیل مخارج این جنگ ها به ملت ایران،تبدیل به ویرانه نموده و مردم ایران را به فقر و فاقه و مرگ زودرس کشانده از کشته پشته ساخت .
اما همه شاخص های تمدنی و پیشینه های تاریخی ،حاکی از آن است.که این بساط بدخیم ،بر خلاف جریان آب در قرن جاری ،شنا می کند، در نتیجه ماندنی نیست و بار دیگر،ذهن زیبا بر ذهن سیاه غلبه و نور بر تاریکی پیروز و ایران ما به همّت ملی مردم ایران ،آزاد و بار دیگر ، آباد می گردد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر