۱۳۹۵ تیر ۱۸, جمعه

-بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد از جمهوری اسلامی ایران خواست تا آزمایش‌های موشکی بالستیک را متوقف کند.
-در آستانه نشست سران کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، آلمان، با رد انتقادهای روسیه از استقرار پدافند موشکی در جنوب اروپا تاکید کرد که استقرار این سامانه در رابطه با برنامه موشکی ایران است.
-سازمان‌ امنیت داخلی آلمان در گزارشی ایران را متهم ساخت که پس از توافق هسته‌ای با غرب، موسوم به برجام، برای دستیابی به تکنولوژی هسته‌ای و موشکی تلاش مضاعف داشته است.
- یک متهم داعشی به نام "علی عمر" ملقب به "ابوتراب" که در کویت زندانی است، از روابط نزدیک گروه تروریستی داعش با ایران و سوریه خبر داده است. ابوتراب گفته که شخصا در جلسات هماهنگی میان داعش و نمایندگانی از رژیم دمشق و نیروهای امنیتی ایران حاضر بوده است.
نظریه:این اخبار نشان میدهد.آمریکا و اروپا از دست رژیم تهران بخاطر دو مسئله عصبانی است.اول بخاطر انعقاد قرارداد محرمانه همکاری های نظامی با روسیه که مهمترین نشانه این همکاری در عمل،سوریه بوده است.دوم ایفای رل پدر خوانده گی داعش که در گزارش این فرد داعشی متبلور است  و اینکه اروپایی ها بمب گذاری ها و عملیات تروریستی داعش در اروپا را از چشم رژیم تهران می بینند.چون تهران تنها دولتی درجهان است که از داعش رسما و در خفا و در کنار رژیم بشار اسد ، حمایت می کند.آمریکایی ها هم عصبانی هستند بطوریکه اخیرا سناتورهای آمریکایی اعلام کردند که طرحی برای تحریم ایران به خاطر آزمایش‌ موشک‌های بالستیک در دست تهیه دارند.باین ترتیب امکان دارد در دیدار های محرمانه اجلاس اخیر ناتو در مورد حذف رژیم تهران از صحنه بین المللی و جایگزینی آن با یک رژیم زبان فهم صلح طلب مخالف آشوب و تروریسم،تصمیماتی اتخاذ گردد.که هم باعث بریده شدن یکی از بالهای روسیه در منطقه میگردد و هم به خاتمه جنگ در سوریه ،یمن ،عراق و نیزحذف شدن داعش سرعت می بخشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر