۱۳۹۵ مرداد ۳۰, شنبه

ترکیه رسما به اسرائیل چراغ سبز نشان داد

پارلمان ترکیه توافق عادی‌سازی روابط با اسرائیل را که ماه گذشته حاصل شده بود، تصویب کرد و به شش سال تنش در روابط دو طرف پایان داد تا راه برای احیای کاملئ روابط دیپلماتیک، هموار شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس؛ پارلمان ترکیه پیش از آغاز تعطیلات تابستانی پارلمان، این توافق را تایید کرد. مناسبات میان تل‌آویو و آنکارا از سال ۲۰۱۰ و در پی حمله به یک کاروان کمک‌رسان غزه به بن‌بست رسید.
دسیسه به بهانه کاروان کمک‌ رسان غزه سال ۲۰۱۰ که میتونست فاجعه ایی بزرگتر و گشتار بیشتر و حتی جنگ اسراییل و ترکیه بشه جزو نقشهای شیطانی علی خامنه ای بود این گشتی بوسیله محمد ماهاتیر نخست وزیر سابق مالیزیا خریده شده بود محمد ماهاتیر اولین خارجی بود که از آخوند علی خامنه ای تعریف و تمجید کرد و بیش از ۲۰ سالی میشه علی خامنه ای چک سفید میده به این آقا در راه انداختن فتنه در خاور میانه مخصوصا بر ضد اسراییل گشتی خریده شده قرار بود در قسمت منطقه ترک نشین قبرس پهلو بیگره و در انجا کلی تروریست با مهمات جنگی مخفیانه وارد این گشتی شوند که دولت قبرس اجازه این کار نداد و گشتی را مجبور کرد در منطقه یونانی نشین پهلو بگیره ۲ تا ۳ تروریست با عجله خودشان به این قسمت قبرس رساندند و سوار گشتی شدن ولی ان نقشه بزرگ تروریستی علی خامنه ای عملی نشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر