۱۳۹۵ شهریور ۱, دوشنبه

مطلب بسیار مهم واصله از مبارزین داخل:مبارزین مقیم خارج کشور،هموطنان گرامی.در زیر اطلاعیه ای که قبلا در اختیار شما گذاشته شد .بار دیگر ضمیمه میشود.آنرا خوب بخوانید.رژیم برای اینکه افکار عمومی را از مسئله دادن پایگاه نظامی به پوتین و وارد عملی کردن مرحله استعمار ایران توسط روسیه در قبال حفظ رژیم اسلامی،کاری که دولتمردان خائن و وطن فروش قاجاریه بار ها بدان مبادرت ورزیدند.منحرف سازد.این روزها با دادن آدرس غلطی در صحنه سیاسی ایران،ما ملت ایران را می خواهد دنبال نخود سیاه بفرستد تا ابعاد خیانت اخیر شان به ایران و ایرانی بیش ازین افشا نگردد.همچون همیشه با انداختن ما بجان همدیگر،آنهم به بهانه های ناچیز یا موضوعات کهنه ای که اصلا جای آن برای مطرح شدن بین ما ها در حال حاضر نیست .آن کار دیگر را بدون مزاحمت ما ملت ایران انجام دهد.مهمترین مسئله روز این است که ایران ما را دو دستی تحویل پوتین داده اند.فردی که نقشه های پر طول درازی بر سرزمین ما و مسائل منطقه و جهان ،علیرغم منافع ملی ما ایرانیان دارد.پوتین همچون همپالگی های سابق خویش در روسیه همانند همیشه طی قرن های گذشته ،بعد از وصول به منویات استراتژیک خویش در جهان، ایران ما را تنها گذاشته و طی معامله با حریفان و بازیگران مطرح در منطقه و جهان کشورمان را بسرکردگی رژیم بیکفایت جمهوری اسلامی ،همچون گوشت قربانی در اختیار حریفان قدر قدرت برای تکه پاره شدن خواهد گذاشت.باید همه نق و نوق زدنها به همدیگر را یکبار و برای همیشه فراموش نموده،با اتحاد و همفکری همدیگر،وارد مرحله مبارزه عملی با این رژیم ضد ایران و ضد ایرانی اما نوکر اجنبی گردیم.یادمان باشد که در جریان قیام ملی 1388 و حضور بیش از 10 میلیون در خیابنهای ایران ،سردمداران رژیم چمدانهای خویش را بسته و در حال فرار بودند که اربابان خارجی بکمک شان شتافته مانع پیروزی نهایی مردم بر این رژیم اهریمنی گردیدند.این بار نیز چنین خواهند کرد.منتها این بار ایران و ایرانی باید پاسخگوی شرارت های این رژیم در منطقه و جهان باشند.بیدار شویم و هرچه فریاد داریم نه بر سر همدیگر بلکه بر سر این رژیم و اربابان جنایتکارش بزنیم. و اما اطلاعیه سابق..
افشای جذب ایرانیان خارج از کشور توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی!
کار جذب ایرانیان خارج از کشور توسط وزارت اطلاعات از طریق واحدهای مربوط به سفارتخانه ها در هر کشور انجام می شود و فقط در آمریکا این کار بعهده افراد مشخصی است،پس از آنکه فرد شناسایی شد بسته به اینکه به ایران رفت و آمد داشته باشد یا خیر کارها تنظیم می شود!
دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی، هدف خود را تاثیرگذاری روی جریان‌های خارج از کشور گذاشته‌اند و خانواده‌های مختلف امنیتی هم‌اکنون در خارج از کشور مستقر شده‌اند. هیچ آمار رسمی در مورد تعداد کارمندان و پرسنل شاغل در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور وجود ندارد. با این حال، وزارت دفاع آمریکا، در ژانویه ۲۰۱۳ میلادی، با انتشار یک گزارش ۶۴ صفحه‌ای دربارهٔ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ، به نقل از مگنوس رانستورپ در مصاحبه‌ای تعداد پرسنل این وزارت‌خانه را حدود ۳۰ هزار برآورد کرده است،اعضای این وزارتخانه در ادبیات رسانه‌ای ایران با لقب «سربازان گمنام امام زمان روحی له الفداء» شناخته می‌شوند،همچنین این وزارت خانه دارای دانشکده‌ای تخصصی به نام «دانشکده امام باقر» است.
یکی از اعضای سابق وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که چند ماه گذشته به اروپا پناهنده شده است،پرده از نفوذ و فعالیت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در میان ایرانیان خارج از کشور برداشته است،وی گفته است: در معاونت های ده گانه وزارت اطلاعات واحدهایی وجود دارد که مأموریتشان ایجاد هسته های تحت کنترل در درون اپوزیسیون خارج ازکشور است. به گفته این مأمور که خواست ناشناس بماند، وزارت اطلاعات مطالبی راکه برای ایجاد توازن میان جناحهای نظام لازم دارد به له یا علیه یکی از شخصیتهای بلندپایه نظام، یا جناحهای آن، از طریق این هسته ها در خارج از کشور مطرح می نماید.یا بالعکس بسیار هوشمندانه و تاثیر گذار علیه شخصیت های نام آور و محبوب اپوزیسیون سم پاشی و ترور شخصیت می کند.
او در تعریف وظایف این هسته های تبلیغاتی در خارج از کشور گفت: « اینها افراد، گروهها و رسانه هایی هستند که از طرف وزارت (اطلاعات) مورد پشتیبانی محتوایی، مالی و تدارکاتی قرار می گیرند تا برعلیه یکی از جناحها یا شخصیتهای اپوزیسیون تبلیغ کنند.
افراد باید از طریق انتشار، سخنرانی، مصاحبه، حضور در مجالس، تلفن بر روی کانالهای رادیویی و تلویزیونی و غیره عمل کنند. رسانه ها باید خط دیکته شده و توافق شده را پیش برند و در انتخاب موضوعات، اخبار، مطالب، افراد، برنامه سازان به مسیر تعیین شده توجه کنند. سازمانها و گروهها نیز باید در اطلاعیه ها و انتشارات خود، سایتهای اینترنت، جلسات و سخنرانی خطوط دیکته شده را پیش ببرند ». وی اضافه می کند: « ما افرادی را در خارج از کشور داریم که کارشان عبارتست از تماس با چهره های سرشناس اپوزیسیون و خود را پیرو و یا هوادار آنها نشان دادن. آنها باید این نزدیک شدن را به طور فعال انجام دهند و با تعریف و تمجید از آن شخصیت تماسهای فردی با وی برقرار کرده و بباورانند که با نیت خوب و جهت مبارزه با حکومت اسلامی عمل می کنند. سپس بتدریج ضمن کشف افکار، عقاید، روانشناسی فردی، روابط و شبکه های همکاری این شخصیت اطلاعات را به وزارت بفرستند و در مقابل دستورات وزارت را در رابطه با این شخصیت بکار گیرند ».
او هم چنین اضافه می کند: « شناسایی مخالفان فعال در خارج از کشور و تهیه پرونده از آنها جزو وظایف اولیه شبکه است و آنها چندین کارشناس کامپیوتر برای این منظور به خارج از کشور ارسال داشته اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر