۱۳۹۶ شهریور ۳۰, پنجشنبه

گزارش واصله:تحلیل روزنامه الریاض عربستان.
این تحلیل واقعیتی است که روشن میکند ملایان حاکم بر ایران در طی زمامداری ننگین خود چه بر سر ایران و ایرانی آوردند!
روزنامه الریاض عربستان سعودی در یکی از شماره های اخیر خود "جمهوری اسلامی ایران" را یکی از "بُرد های جهان عرب در نیم قرن اخیر" خواند !
نویسنده با مقایسه موقعیت ایران و کشورهای عرب منطقه در قبل و بعد از انقلاب ، عنوان میکند : که جایگاه والای امروز کشورهای عرب منطقه در عرصه جهانی به خاطر "پس رفت" ایران میباشد ؛ که اگر ایران با همان سرعت قبل از انقلاب به رشد خود ادامه میداد ، "دنیا تنها کشوری را که در خاور میانه میشناخت ایران میبود" ...
نویسنده عنوان میکند که جنگ با ایران تا زمانی که شاه در رٱس حکومت بود غیر ممکن بود و ادامه میدهد "حتی بعد از انقلاب هم غیرت فرزندان تریبت شده دوران شاهنشاهی که به ملیت خود میبالیدند باعث شد که ایران هشت سال دوام بیاورد !" و سپس نسل رزمندگان ایران در جنگ با عراق را با جوانان امروز ایران مقایسه میکند و مینویسد که "صدام خيلي زود به جنگ با ایران رفت ! و مي بايستي منتظر این نسل ، (نسل حاضر) میماند . نسلی که از بی هويتي سردرگم است ..."
او سپس به تحلیل اوضاع و احوال ایران و ایرانی در دنیای امروزی می پردازد ؛ از مهاجرت ایرانیان ، مشکلات اقتصادی ، اعتیاد ، فحشا ... و  در بخش بعدی به درآمد کشورهای عربی ، سوریه ، عراق و عربستان از "زائران ایرانی" اشاره میکند و میگوید که در زمان قبل از انقلاب ، درآمد اعراب ، از زائران ایراني فقط سه درصد آمار امروزی بود !
نویسنده به این هم قناعت نمیکند و در آخر تجاوز به جوانان ایرانی ، تعرض به مسافران ایرانی در فرودگاههای عربی ، فروش دختران زيباي ایرانی به اعراب و سفر ("به ظاهر") زيارتي (زائران عرب) به شهرهای مذهبی ايران ، مانند قم و مشهد برای (خوابیدن با زنان زيباي ایران) را یک پیروزی بزرگ برای اعراب میداند و با وقاحت تمام ایران را (تایلند منطقه) میخواند .
و ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر