۱۳۹۶ شهریور ۳۱, جمعه

پیام رسیده و عمل به آن: در حال حاضر مقامات رژیم در حال تبادل اطلاعات شبآنروزی در دیدارهای پنهان با رهبر کره شمالی هستند.بطوریکه حتی لحن فحش های مقامات دو رژیم علیه رئیس جمهورآمریکا کاملا با کلام و انشای مشترک است.از جمله بی عقل..( عین فحش خامنه ای):ترامپ بهای سنگینی ..( عین تهدید فرمانده سپاه).کرامت، عزت و شرافت کره شمالی..( کاملا سخن همیشگی خامنه ای به هر بهانه ای در مورد رژیم اش).برنامه موشکی و اتمی کره شمالی را ادامه میدهیم..(عین تهدیدهای مقامات رژیم که اگر بر برجام خدشه ای بیاید.برنامه اتمی را با شدت ادامه میدهند و اینکه ادامه برنامه موشکی ناموس رژیم و.. است) و...
توضیح: بنا به توصیه این عزیزان مبارز مقیم داخل کشور،اسناد و مدارک مربوطه با دو مورد توضیح و نظریه مهم در اختیار مقصد عالی گذاشته شد.
شرح مختصر یک توضیح و نظریه ارسالی: ..همانطور که ملاحظه میفرمایند.رهبر کره شمالی در اعمال و رفتارش مورد تشویق رهبر جمهوری اسلامی بوده و عینا و مطابق راهنمایی ها و مشورت های مقامات رژیم،مقیم پیونگ یانگ و تهران و نماینده وفرستاده (سفیر سیّارخامنه ای به پیونگ یانگ) اقدامات جنون آمیز خود را ادامه میدهد.که عمده هدف رژیم انحراف افکار عمومی کاخ سفید و دنیا از تهران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر