۱۳۹۶ شهریور ۱۵, چهارشنبه

با توجه به اخبار ودلایل زیر مقدمات محاکمه سران جمهوری اسلامی در دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایت علیه بشریت کلید خورد.اول اخبار:
خبر1-سازمان ملل:آغازتحقیق درباره کشتارجمعی سال 1367 توسط رژیم در ایران.(بموجب قوانین بین الملل،مسئله محاکمه مرتکبین کشتار جمعی، مشمول مرور زمان نمیشود )
خبر2- در پی تخقیق، بشار اسد مسئول حمله شیمیایی خان شیخون شناخته شد.(با تاکید برین مسئله که بزرگترین پشتیبان و متحد وی رژیم جمهوری اسلامی بوده و شریک جرم وی در همه جنایاتش هست).
دوم دلایل:
طرز ورود نهادهای بین المللی باین قضیه (آغاز تحقیق به کشتار جمعی زندانیان در تابستان 67)کاملا کپی برداری شده و شبیه آن چیزی است. که این نهادها علیه دو تن از رهبران صربها به اتهام جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت به کار بردند:
1- رادوان کاراجیچ در زمان جنگ بوسنی به عنوان رهبر صربها متهم به کشتار جمعی در دهه ۱۹۹۰ در بوسنی و هرزگووین گردید.پس از ۱۳ سال زندگی مخفیانه در بلگراد، در ۲۰۰۸ بازداشت و دادگاه بین‌المللی رسیدگی به جنایات جنگی در لاهه در مارس ۲۰۱۶ویرا به ارتکاب نسل‌کشی و جنایات علیه بشریت به ۴۰ سال حبس در زندان محکوم نمود. ازاین محاکمه که ۸ سال طول کشید، به عنوان مهمترین محاکمه جنایات جنگی از زمان جنگ جهانی دوم یاد شده است.
2-اسلوبودان میلوشویچ از ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۷ رئیس جمهور صربستان و سپس از ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰ رئیس جمهور جمهوری فدرال یوگسلاوی بود.وی تحت تعقیب پلیس اینترپول به اتهام جنایت جنگی بود که سرانجام کشورهای غربی با فرستادن نیروی ویژه او را ربوده و به لاهه منتقل کردند.وی در ۱۱ مارس ۲۰۰۶، در زندان خود در لاهه در پی سکته قلبی مرد.
نتیجه: سرانجام کارمای اینهمه جنایات و قساوت قلب خامنه ای و شرکا،در ارتکاب انواع و اقسام جنایات جنگی،کشتارجمعی،هلوکاست سینما رکس، کشتار کهریزک،حمام خون های سوریه ، عراق، یمن ،افغانستان و..(بخصوص نابودی محیط زیست ایران که به مرگ میلیونها انسان در آینده منتهی خواهد شد ) در حال گرفتن گریبان این مافیای قتل و جنایت همه قرون و اعصار از اول تاریخ تاکنون است و بس.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر