۱۳۹۶ آبان ۲۷, شنبه

چهار خبر و گزارش روز که حاکی از تنگ تر شدن جهانی حلقه محاصره رژیم و در نتیجه همّت جمعی در حذف آن میباشد:
1-مصوبه کمیته مالی مجلس نمایندگان در موظف نمودن وزارت خزانه داری آمریکا جهت انجام تحریم های ساختار شکن علیه راس هرم قدرت رژیم حاکم بر ایران با تاکیدی مجدد مبنی بر اینکه خامنه ای و مافیای همراه ،فقط 5% جمعیت 80 میلیونی ایران را تشکیل میدهند.اما 95% پول و اقتصاد کشور را در دست دارند.در نتیجه به همین میزان ،یعنی نود و پنج در صد ملت ایران در زیر خط فقر بسر میبرند.
2-بیانیه مهم ترامپ مبنی بر این که:نباید نگران حذف نفت صادراتی رژیم تهران از بازار جهانی بود.اگربدلایلی عرضه نفت ایران به جهان حذف شود.آمریکا و متحدان اش آنرا تامین می کنند.(سه طلاقه کردن نفت رژیم در جهان- بمعنی مقدمه حذف رژیم).
3-زلزله اخیر زشتی رژیم و کراهت هایش را لغت ،در مقابل چشمان مردم ایران و جهانیان قرار داد.با این تعریف جهانی از رژیم: رژیمی که به مردم خود رحم نمی کند.حتی از کمک های خود مردم به زلزله زدگان می دزدد و از همبستگی ملی میترسد.
4-بازنده ماجرای استعفای حریری نخست وزیر لبنان،رژیم تهران و سپس آلمان بودند.برندگان آن،ملل و دول منطقه و در راس آن عربستان و فرانسه و هزار البته شخص حریری بودند.نتیجه این امر، با باید ها شروع و به ختم رژیم منتهی میگردد.یعنی باید حزب الله لبنان خلع سلاح شود.یا بعنوان یک گروه تروریستی تحت تعقیب جامعه بین المللی و مجازات قرارگیرد.با این تفاصیل آیا دیگر چیزی از رژیم باقی می ماند؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر