۱۳۹۶ آبان ۲۹, دوشنبه

وحشت خامنه ای از خیزش عمومی و پشتیبانی این خیزش از خارج و سفر نمایشی به منطقه زلزله زده غرب کشور.این سفر عکس العملی است در قبال رخدادهای زیر:
1- زلزله ای که در حال رقم زدن حیات و ممات رژیم است.شور و شوق مردمی برای کمک به هموطنان و اتحادی که در خارج و داخل بین ایرانیان در قبال این فاجعه ،رخ داده و افشاگری هایی که هر لحظه قابل مشاهده در آنتن هاست.یاد آور خیزش عمومی 88 و جنبش سرتاسری پاسارگاد در سال گذشته است.
2- نتیجه معکوس پروژه مسکن مهر و به صفر رسیدن یارانه های نقدی ،بعلت تورم افسارگسیخته و کاهش رکورد شکن ارزش پول ملی و تبدیل این موارد ، به سه عامل فروپاشی رژیم.
3-اجرایی شدن قانون کاتسا(پدر تحریمهای جهانی علیه برنامه های نظامی و حزب الله رژیم) در اروپا و تحریم بانک سپه به عنوان سر آغاز تحریم بقیه بانکهای رژیم.
4- نقش فعال و فراخوان ریس جمهور فرانسه در اتحاد منطقه ای و جهانی علیه برنامه های نظامی رژیم پس از دیدار حریری از پاریس(انتقام حریری از ترور پدرش بدست حزب الله و رژیم تهران ،که رژیم را در آستانه فروپاشی قرارداده است).
5- شکست مذاکرات ائتلافی در آلمان (در تشکیل دولت ائتلافی بریاست مرکل) و اظهارات مکرون ریس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه این شکست،پاریس را ملزم می کند.که ابتکار عمل در پیشبرد کارها و پروژه های اتحادیه اروپا را در دست گیرد(چون آلمان در گیر مسائل داخلی خویش هست .دیگرنمی تواند بعنوان حامی سنتی درین مرحله بحرانی ،از رژیم تهران بعنوان یکی از ابزارهای منطقه ایی خویش، حمایت کند).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر