۱۳۹۶ آبان ۱۱, پنجشنبه


نظر باینکه پروژه انتخاب بین پلیس بد و پلیس خوب هم در سیاست داخلی وهم سیاست خارجی رژیم با توجه به رخداد های چند هفته اخیر اعم از یکی شدن رژیم علیه مردم که خواهان بازدید ازپاسارگاد و بزرگداشت کوروش بزرگ بودند و هم از نظر سیاست خارجی، در اثر فشار کاخ سفید به رژیم در خصوص برجام،موشک،دخالت منطقه ای،تحریم های جدید و.... لو رفته و روحانی و تیم اصلاح طلبان دولتی بندگی و سرسپردگی خود را به رهبر وسپاه و..بار دیگر تایید و تاکید کردند.در نتیجه جهت ادامه این سناریو و کلاه گذاشتن بر سر مردم ایران و جهانیان با هدف حصول به خواسته های نامشروع شان،دست به دو اقدام زیر زدند:
1-مراسم تحویل استوارنامه سفیرجدید فنلاند در تهران از سوی روحانی با آب و تاب تمام در رسانه های رژیم پخش شد. در حالیکه همانروز استوارنامه سفرای فیلیپین،تانزانیا، سریلانکا داده شد .اما بازتاب آن در رسانه ها بسیار اندک بود.
2- چند روز بعد از این مراسم و در پی دیدار پوتین با خامنه ای در حالیکه خامنه ای حملات لفظی خود به کاخ سفید و اتحادیه اروپا را بمراتب افزوده و صحبت ازحذف دلار در معاملات اقتصادی فیمابین نمود.اما تاکید روحانی به وصل کردن بندر عباس به هلسینگی،در محافل دیپلماتیک به احیای قرارداد هلسینکی (پایتخت فنلاند ) منعقده بین آمریکا - شوروی در سال 1975 و تعمیم آن (در حال حاضر ) در روابط بین آمریکا و رژیم تهران،تلقی گردید.
توضیح:دتانت یا تشنج زدایی بین شرق غرب بعد از پیمان هلسینکی 1975 وارد فرهنگ سیاسی شد.
نظریه:بنظر نمی رسد مردم ایران و دنیا بار دیگر زیر بلیط ترفند انتخاب بین پلیس خوب و پلیس بد رژیم بروند.چون هم در قضیه پاسارگاد، اصلاح طلبان ودر راس آن روحانی رل آبدارچی خامنه ای را در اجرای فرامین وی و همراهی در سرکوب مردم ایفا نمود و هم در قضیه برجام و تحریم سپاه..گوش به فرمانی مطلق خویش به خامنه ای را ثابت نمود.قضیه همان قضیه چوپان دروغگو است و بس.رژیم رفتنی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر