۱۳۹۶ آبان ۲۵, پنجشنبه

خبر روز:«ایران‌گیت» جدید...لندن 527 میلیون دلار به تهران پرداخت می‌کند.
توضیح 1- ایران گیت قدیم -ماجرای ایران–کُنترا که به ماجرای مک‌فارلِین و ماجرای ایران گیت نیز معروف است، یک رسوایی سیاسی است که در ایالات متحده آمریکا از ۲۰ اوت ۱۹۸۵ تا ۴ مارس ۱۹۸۷ (۲۹ مرداد ۱۳۶۴ – ۱۳ اسفند ۱۳۶۵) و در دور دوم ریاست جمهوری رونالد ریگان رخ داد. مقامات دولت ریگان به طور مخفیانه، به فروش تسلیحات به ایران، که در محاصره تسلیحاتی بود، کمک‌رسانی کردند. آنان امیدوار بودند که بدین‌وسیله آزادی گروگان‌های آمریکایی را تضمین کرده و شورشیان کنتراهای نیکاراگوئه را تأمین بودجه کنند. تأمین بودجهٔ کنتراها از سوی دولت آمریکا بر اساس لایحه بولند، از سوی کنگره ممنوع اعلام شده بود.این رسوایی با عملیاتی به منظور آزادسازی هفت گروگان آمریکایی که در لبنان اسیر حزب‌الله لبنان بودند آغاز شد. برنامه‌ریزی شده بود که اسرائیل سلاح‌ها را به ایران ارسال کند، و آنگاه آمریکا تسلیحات اسرائیل را از نو تأمین کرده و وجه آن را از اسرائیل دریافت کند. دریافت کنندگان ایرانی قول دادند هر چه در توان شان باشد را برای آزادسازی گروگان‌های آمریکایی انجام دهند.
توضیح 2- ایران گیت دوم:بریتانیا در چارچوب تلاش برای آزادی نازنین زاغری به ایران گیت دوم دست زده است..این پول متعلق به ایران است که در دهه هفتاد ،رژیم سابق ایران برای خرید اسلحه به بریتانیا پرداخت کرده بود.(ایرانیان خواستار آزادی بدوون قید و شرط نازنین جهت حصول به فرزند و همسرش در بریتانیا هستند)
نظریه: بریتانیا خالق و ارباب این رژیم است.می بیند پولی برای رژیم جهت جنگ افروزی در منطقه باقی نمانده،بخصوص رژیم بالاجبار در حال اسباب کشی بساط آدم کشی اش دریمن(هلال شیعه)است.این پول رژیم را تشویق می کند.در تصمیم اش تجدید نظر نموده به پشتوانه این پول، تنور حمام خون ایجاد کرده در یمن را گرم نگهدارد.ازین پس هر قطره خونی در یمن ریخته شود.بریتانیا مسئول اش هست.از طرفی این امر تشویق غیر مستقیم رژیم جهت نگهداری گروگانهای آمریکایی و دیگرانی است.که با تابعیتی مضاعف درگروگان رژیم اند.این امر در آستانه تحولات مهم منجر به تغییر رژیم،تشویقی است.جهت گروگانگیری بیشتراز سوی این رژیم و استفاده از آنها به عنوان گوشت دم توپ بری تضمین ادامه حیات ننگین اش در ایران ما.نباید این پول به رژیم داده شود.به نقل از مبارزین داخل اخطار لازم به اداره پروتکل و روابط عمومی وزارتخارجه انگلیس ارسال شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر