۱۳۹۷ خرداد ۲۵, جمعه

جریانی ملی میهنی و عکس آنچه که در 1357 به ایران تحمیل شد.در حال شکل گیری است:
الف- ـآنچه که در 1357 رخ داد:
- آن روزها،غرب دو دغدغه داشت.یک- اتحاد جماهیر شوروی.دو-قرار گرفتن شاه رگ حیاتی غرب در اوپک بدست شاه ایران که خواهان فروش نفت به قیمت واقعی بود.
- تصمیم غرب به ایجاد یک حاکمیت شیعه افراطی در تهران بمنظور ایجاد نفاق در اوپک و کاهش قیمت نفت و محاصره شوروی با کمربند سبز(شیعه و سنی) بود.دوازده سال بعد شوروی فروپاشید.با صدور انقلاب اسلامی و قرار گرفتن هلال شیعه در مقابل جهان سنی،همه اسلحه های غیر دیجیتالی و از رده خارج شده خود را به سنی های ثروتمند منطقه فروخت و هم با کسب حق السکوت ازین شیخ نشین ها جهت ایجاد نفاق در اوپک،قیمت نفت را تا دو دهه تثبیت نمود.
ب- آنچه که هم اکنون درحال رخ دادن است:
-رژیم ج.ا در راس هلال شیعه کل جنایاتی را که سنی ها طی چهارده قرن انجام دادند.در عرض کمتر از چهل سال در منطقه و جهان مرتکب شد.
- ایران زنده و پایدار و سربلند چند هزار ساله متمدن را ،تنها در طی کمتر از چهار دهه به خاک سیاه نشانده و ویران نمود.در نتیجه هم مردم ایران و هم جامعه بین المللی ،خواهان سرنگونی این رژیم و جایگزینی آن با یک رژیم متمدن و این جهانی اند.
ج- ..و سرانجام آخرین تلاش ها در آخرین روزها:هم جیغ های بنفش پریروز روحانی و هم فریادهای امروز رهبر رژیم و هم طرح مایوسانه دیروز مجلس رژیم در خصوص اعطای مصونیت از تعقیب قضائی به ایرانیان خارج از کشور شامل(مصونیت قضائی مجرمین اجتماعی اقتصادی و عفو عمومی برای محکومان و متهمان سیاسی امنیتی) بمنظور کاهش آسیب پذیری رژیم در مقابل انقلاب از داخل و فشار جهانی از خارج و با هدف ایجاد اختلاف بین ایرانیان داخل و خارج و جلوگیری از انسجام و اتحاد یک پارچه ملت علیه خود.
نتیجه:مخرج مشترک آنچه که قبلا رخ داد و مغایرش هم اکنون در حال رخ دادن است:
- ماموریت رژیم هم از نظر اربابان خارجی و خائنین و دشمنان ملت در داخل،که موجب فاجعه 1357 شدند.به پایان رسیده،در مرحله (مهر باطل شد) قرار گرفته است.
- آنچه که در اجلاس اشرافی اخیر تجزیه طلبان با خرج های میلیونی در آمریکا گذشت.مستندی زنده جهت بیداری و هوشیاری مردم و لو رفتن پروژه ای خائنانه و ضد ملی بود.که با یک پارچگی ملی و برنامه های مبارزاتی که در حال انجام است.می تواند بدین شکل پاسخ داده شود: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست, عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر