۱۳۹۷ خرداد ۱۹, شنبه


دلایل غیر ایرانی بودن این رژیم و رفتنی بودن آن،با یک جایزه شش میلیون دلاری برای کسی که خلاف آن را ثابت کند.
گزارش مستندی را مبارزین داخل در مورد روز قدس فرستاده اند.که اینجا قسمتی از آن خلاصه میشود.اصل گزارش با ضمائم مستند آن(عکس ها ،فحش ها مرگ گفتن ها و لگد کردن ها و..)،با یک برگ خلاصه به مقصد عالی رسانده شد.
1-انجام پروژه های اهریمنانه جهت کنترل مردم و آزادی های حقوق بشری ایرانیان:
-بطور قلابی زندانی کردن عوامل اطلاعاتی-امنیتی-سپاهی خود و سپس متواری کردن آنها به خارج،بمنظور شکل گیری یک فرد مطرح یا یک مجموعه  اپوزیسیون جعلی با بودجه و امکانات اعم از رسانه و..با ماموریت ایجاد تفرقه بین اپوزیسیون واقعی(اپوزیسیون واقعی کسانی هستند که بعلت تحت تعقیب بودن و خطر جانی نمی توانند به ایران رفت و آمد نمایند).
-استفاده از اپوزیسیون قلابی جهت نفوذ در محافل دانشگاهی،مدنی،حقوق بشری، رسانه ای و...خارج از کشور،جهت تبلیغ به نفع رژیم و حفظ منافع رژیم.
-پاک کردن صورت مسائل و مشکلات مردم و به جان خردمندان اندیشمندان هنرمندان کارشناسان و تحصیل کردگان افتادن ،در مقابل اعتراضات مدنی،حقوق بشری، محیط زیستی و تبعیض و...با دادن وعده های عبث و بیهوده و غیر واقعی و دروغ و..و پر کردن زندان ها با هر ایرانی که سرش به تن اش می ارزد و زیر بار دستورات و قوانین و..عصر حجری نمی رود.
-مخالفت با هر چه که خوشبختی های این جهانی است و غیر از مردم ایران،همه جهانیان از آنها لذت می برند.با وعده دادن تحقق این خوشبختی ها درآن دنیا و پس از مرگ ،بشرط موافقت با این رژیم و عمال آن.
-قانونی کردن مرده پرستی و کشتن زنده هایی که در مورد مردگان کوچکترین انتقاد و حرف بر خلاف نظر ملایان حاکم میزنند.
-ساختن دشمن فرضی در خارج با هزینه های صدها میلیارد دلاری و سرکوب مردم با ایجاد محیط اختناق و سکوت گورستانی در داخل به بهانه جنگ با دشمن خارجی.
-مخالفت با تمدن بشری و آثار آن اعم از ماهواره،دیجیتال،هنر،موزیک،تئاتر،سینما و.. به بهانه مغایر بودن این تمدن با آنچه که 14 قرن پیش در صحرایی رخ داد و اکنون قوانین و شیوه زندگی آن عصر ،حاکم بر ایران در قرن 21 است.
-مخالفت با همه ی کتاب های بشر از اول تاریخ تاکنون به جز یکی از آنها که 14 قرن پیش دریک عصر صحرائی-کویری-سنگی-جادوئی نوشته شده است.
-تبدیل ایران(ثروتمندترین کشور منطقه از نظر منابع انسانی،جفرافیایی،ژئوپولتیک،منابع زیر زمینی و معدنی و..) به یکی از فقیر ترین،عقب مانده ترین کشور منطقه و جهان.
2- حضور چند میلیون عراقی لبنانی فلسطینی در پست های امنیتی اطلاعاتی و... جهت سرکوب بی رحمانه مردم ایران اعم از کارگزاران پشیمان و به مردم پیوسته رژیم در جمع یک ملت هشتاد میلیونی مخالف این بساط جهنمی-اهریمنی-فرعونی-استالینی-پل پوتی(رهبر خمرهای سرخ) و داعشی..مجموع اینها یعنی بساط ولایت فقیهی.
در خاتمه یک جایزه شش میلیون دلاری به کسی داده میشود که ثابت کند از اول تاریخ بشریت تاکنون رژیمی این چنانی با این مشخصات پایدار مانده و سرنگون نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر