۱۳۹۷ خرداد ۱۷, پنجشنبه

توضیحات تکمیلی واصله از مبارزین داخل در خصوص مطلب قبلی ام با عنوان (ورود رژیم به فاز محور شدن ،جهت حل و فصل مشکلات جامعه جهانی در تعاملات فیمابین این جامعه):
بعد از چهل سال دخالت های رژیم در منطقه و جهان و حمام خون هایی که از یمن تا سوریه و شمال آفریقا و... راه انداخته و ایجاد ترور و وحشت در جامعه جهانی با تبعاتی چون افزایش قیمت جهانی نفت بخاطر ترس از شعله ور شدن جنگ با محوریت رژیم ج.ا با پدر خواندگی تروریسم بین الملل که به بهانه صدور انقلاب اسلامی انجام میدهد.اکنون دامن خون آلود رژیم را گرفته و کشورهای منطقه و جهان به نقطه مشترکی رسیده اند.که با مقصر دانستن رژیم ج.ا برای حل مسائل و مشکلات بین خود بشرح زیر وارد اقدام شده اند:
-توافق روسیه و آمریکا با حل و فصل مسائل فیمابین در منطقه بشرط حذف رژیم و دخات هایش در منطقه.
-روسیه و اسرائیل-اسرائیل و لبنان- اسرائیل و رژیم اسد(تضمین اسرائیل برای بقای رژیم اسد بشرط خروج رژیم و حرب الله از سوریه).
-رفع اختلافات اسرائیل و اعراب از مصر تا عربستان و.. تا اردن و..
- رفع اختلافات اتحادیه اروپا با روسیه،آمریکا،اسرائیل.
-رفع اختلافات افغانستان با پاکستان بر سر طالبان( که اکنون حامی عمده طالبان و تغذیه مالی و تسلیحاتی کننده شان رژیم ج.ا است).
-رفع اختلاف و آشتی ملی عراقی ها در بین خود و رای نمایندگان به شمارش دستی آرای انتخابات اخیر بخاطر تقلب رژیم ج.ا در انتخابات عراق.
آیا این پایان ماجرا نیست؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر