۱۳۹۷ تیر ۱, جمعه

مهر باطل زدن به برجام از سوی خامنه ای و بازگشت مجدد محاصره اقتصادی رژیم:
یک روز پس از صدور حکم حکومتی خامنه ای به مجلس مبنی بر عدم تصویب لایحه مقابله با پولشوئی و تامین مالی تروریسم و سلاحهای کشتار جمعی،قانونگذاران آمریکا در سنا و کنگره،خواستار بازگرداندن محدودیت های گروه ویژه اقدام مالی در اجلاس آتی این گروه ،علیه رژیم و در نتیجه بازگشت به محدودیت های سابق در دوران قبل از برجام و مانع دسترسی رژیم به سیستم مالی بین المللی شدند.
توضیح :
1- معنی حکم حکومتی خامنه ای: رژیم میخواهد برخلاف قوانین بین المللی به شستن پولهای کثیف و آلوده به قاچاق و فساد ،فروش غیر قانونی اسلحه به تروریست ها و راهزنان بین المللی (بوکو حرام تا راهزنان سومالیایی ،مافیای مواد مخدر در آسیا تا آمریکای لاتین و غیره..) و استفاده ازین پولها در شبکه های بانکی منطقه ای یا بین المللی یا حمل و نقل این پولها اعم از طلا و دلار و.و با کامیون و..(همچون 17 میلیارد دلاری که زمان احمدی نژاد در ترکیه توسط دولت ترکیه کشف و مصادره شد و.و)ادامه دهد.
2-- مهمترین علت خوردن جام زهر اتمی از سوی خامنه ای عدم دسترسی رژیم به سیستم مالی بین المللی بود.که با این اقدام خامنه ای و بازگشت مجدد به دوران قبل از برجام،رژیم بار دیگر در محاصره اقتصادی بین المللی و در نتیجه ورشکستگی پولی و مالی قرار می گیرد.
3- خامنه ای با این دستور عملا مهر باطل شد بر برجام زده ،ازین پس هر نوع پولشوئی و تامین مالی تروریسم و استفاده ازسلاحهای کشتار جمعی در هلال شیعه از یمن تا سوریه و.. باسم وی تمام شده و زمینه را بطور قانونی جهت تحت تعقیب قرارگرفتن شخص وی ،از سوی دادگاه بین المللی رسیدگی به جنایت علیه بشریت، فراهم میسازد.
4- این حکم حکومتی باعث نزدیکی دیدگاههای اروپائیان به دیدگاه کاخ سفید علیه رژیم گردیده ،با یک کاسه شدن فکر و اقدام مشترک علیه رژیم،زمینه فروپاشی نهایی اش را فراهم میسازد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر