۱۳۹۷ مرداد ۲۹, دوشنبه

قسمتی از یک پیام واصله - رژیم در آستانه فروپاشی است.اما رهبر با دوپینک عملی خود،سعی در دوپینگ گفتاری(گفتار درمانی نیروهایش را) دارد.تا نگذارد،شیرازه امور بیش این، از هم به پاشد:
1-بعلت فشازپوتین ،به یک شرط مهم ترامپ، مبنی بر خروج از هلال شیعه گردن نهاده اند.
2-اما شناسائی رسمی اسرائیل و به صفر رساندن برنامه اتمی را خط قرمز خود اعلام کرده اند.وقتی نماینده مشهد در مجلس میگوید: حکومت رضا پهلوی را،به شناسائی اسرائیل ترجیح میدهد.به معنی این است.که همه ،پشت صحنه آنچه را که در مذاکرات پنهان با آمریکا میگذرد،از طریق بولتن محرمانه ،خبر دارند.
3-وقتی وزیر دفاع،قدرت موشکی را اولویت نظام نام میبرد که باید ارتقاء یابد.حاکی از اختلافی است که در رده بالا در پذیرش یا عدم پذیرش شرط تعطیلی برنامه های موشکی وجود دارد.
4-وقتی ظریف اعتراف میکند.که اروپایی ها در مورد برجام فقط حرف میزنند و آماده هزینه کردن نیستند.حکایت لز همسوئی اروپائیان با آمریکا را دارد.
5- تغییرات اخیر در رده بالای سپاه و ارتش و.. حاکی از ریزش ها و مقاومت هایی است .که انجام میشود.همه از آتیه خود بیمناکند و در حال فرار با پولهایشان به خارج ،الغرض هرگز رژیمی چنین خطرناک(به حال ایران) بی عرضه و نالایق،ضد ایران در کشورمان حاکم نشده بود .باید یک کاری بکنیم.
توضیح: کل پیام با اسناد ضمیمه به قصد عالی رسانده شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر