۱۳۹۷ مرداد ۱۸, پنجشنبه

روشن کردن کبریت در تاریکی ترس و وحشت از سوی خامنه ای (در پاسخ به نگرانی ها در مورد نزدیک بودن فروپاشی رژیم: نگران نباشید.هیچ غلطی نمی توانند بکنند. مطمئن باشید.به همه بگوئید.) و اما:
مانیفست و نقشه راه رهایی ایران،از زبان مقامات آمریکایی .به غیر از پرزیدنت ترامپ و... از جمله دو مقام زیر:
- پمپئو «امروز رژیم حاکم برایران، با صلح و ثبات جهانی در تضاد است. ما از متحدان و شرکای خود می خواهیم به آمریکا ملحق شوند و دسترسی رهبری ایران ،به منابع مالی برای سرکوب مردم ایران و تشویق به تروریسم در سراسر جهان را، متوقف کنند.»
- سناتور جمهوری‌ خواه "لیندزی گرام": برای اینکه ایران دوباره باعظمت شود، آیت‌ الله را به زباله‌دان بیندازید. این شرم‌آور و مایه ننگ است .که کشورهای اروپایی بر انجام تجارت با رژیم جانی آیت‌ الله اصرار می‌ورزند و خواست مردم ایران را هم‌چنان نادیده می‌گیرند .به نظر می‌رسد. که در زمان مقابله با اهریمن، یک ژن "مماشات" در سیاست اروپایی‌ها وجود دارد .که به مرگ ده‌ها میلیون نفر در سرتاسر تاریخ منجر شده است .من از رهبران اروپایی می‌خواهم ،که از تلاش‌های رییس‌ جمهور ترامپ برای انزوای اقتصادی آیت‌ الله پشتیبانی کنند و قاطعانه در کنار مردم ایران بایستند. تا یک‌بار و برای همیشه ،کار این رژیم جانی تمام شود. برای اینکه ایران دوباره باعظمت شود،باید آيت‌ الله را به زباله‌دان بیندازید.
توضیح: طی چهار دهه گذشته، هیچگاه شرایط روز،اینهمه به نفع مردم ایران و علیه رژیم نبوده،ملت ایران بزودی نشان خواهد داد.از توپی که در زمین اش هست.چگونه گل پیروزی را وارد دروازه این فرقه تبهکار نموده،ایران زیبا را از سرطان بد خیم ج.ا پاکسازی کند. صبح سحر نزدیک است.این گل پیروزی را متحدا بزنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر