۱۳۹۷ دی ۱۳, پنجشنبه


بودجه ج.ا وتاکید دوباره رژیم به نمایش پلیس خوب در مقابل پلیس بد ،در صحنه :
پیام واصله:لابد متن خلاصه بودجه 98 و سهمی را که به نهادهای وابسته به رهبری و در مجموع بساط ملائیسم-امام زاده(آب در هاون کوبیدن ها،ژاژ خواری ها،ملا وزیونی ها،مغز شویی و خونریزی بر سر هیچ و پوچ و خیال باطل) را مشاهده کردید.حتما گزارشات اخیر، مبنی بر این که ،هشتاد در صد بودجه آتی به رهبری و ذوب شدگان و رنگ شدگان در خم رنگرزی رهبری ،تعلق گرفته را،خواندید.راز این بودجه را بدون اشاره به جزئیات و تا همین سطح که کسی لو نرود.بشرح زیر خلاصه می کنیم.اصل آن و ضمائم را به مقصد عالی برسانید:
.... طی چند هفته اخیر، خیلی ملتمسانه و عاجزانه ،چند تماس مستقیم و غیر مستقیم با آمریکایی ها داشته اند.شرطهایی را پذیرفته اند ( خروج غیر ملموس،پنهانی و غیر اعلام شده از سوریه،عراق،یمن،عدم کمک به طالبان وتعطیلی بساط مرگ بر گفتن ها و..) اما تاکید شده،که جهت حصول باین امر، با چالش هایی از سوی رهبر و نهادهای رهبری ،مواجه اند.که اگر بما پلیس خوب رژیم کمک کنید.ماهم خواسته های شما را، به تدریج بر آورده میکنیم.اما باید امتیازاتی بما بدهید.تا در مقابل پلیس بد مقاومت واین اقدامات را نهادینه نمائیم.
خلاصه آنکه، در جلسات شبآنروزی مشترک سران رژیم، در بیت رهبری (با حضور دائمی مجتبی خامنه ای درین جلسات) بودجه سال آینده را، تعمدا باین شکل در آورده اند.تا برای نجات رژیم از فروپاشی ،بار دیگر معجزه پلیس خوب در مقابل پلیس بد را،به آمریکایی بقبولانند.... و این که : این بودجه،آیینه تمام نمای مشکلات ما اصلاح طلبان و ملتی می باشد .که با آرای همیشگی خود به ما ،نشان دادند با ما هستند ،و ما و ملت میخواهیم برین بسلط فائق آئیم.بما وقت و زمان و امتیاز بدهید. که در مقابل بیت رهبری و نهادهای وابسته ،که همچون اژدهایی ،حداکثربودجه و امکانات کشوررا، در ید قدرت خود دارند،بایستیم.با توجه باینکه این اقدام لطمه ای به اعتبار خامنه ای ،در بین تروریست های رژیم نمیزند و گناه سازش با امپریالیسم به گردن پلیس خوب میافتد.خامنه ای هم صد در صد با این پروژه موافقت کرده و تبلیغ درین مورد ،از رسانه های مدافع رژیم ،در خارج تقاضا ،شده است.
توضیح: به توصیه این عزیزان اقدام شد.ضمائم مربوطه مستند به مثل معروف سگ زرد برادر شغال است و نباید گول این بساط شیطانی را خورد.به مقصد عالی ارسال شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر