۱۳۹۷ دی ۲۵, سه‌شنبه


آنچه که ،در صفحه شطرنج سیاسی رژیم، با از دست همه مهره های مهم اش ،در برابر حریف قدر قدرت ،با حضور همه مهره ها، می گذرد:
در صحنه خود رژیم
- کشتی اقتصاد رژیم،بنا به اقرار خودی ها، به گل نشسته و در حال غرق شدن است. 
- صادرات نفت به زیر یک میلیون بشکه رسیده و عنقریب،به صفر میرسد.تعطیلی حمام خون ها،هلال شیعه،تروریسم بین الملل.(در نتیجه مورد هدف قرار گرفتن خود رژیم)
- بل بشو،فروپاشی و از دست رفتن شیرازه امور،هرج و مرج در کارها،حتی امور جاری،متواری شدن وابستگان هرم قدرت با جیب های میلیاردی دزدیده شده از ملت.
- به جان رسیدن مردم از گرانی و تورم و کمبودها و نبودهای ناشی از فساد و دزدی و جان گزا بودن وعده وعیدهای سرخرمن و کذایی و در نتیجه ترس از شعله ور شدن نهایی خشم ملی،که تبدیل به کابوس شبانروزی سران رژیم شده است.
- جوانمرگ شدن برجام،علیرغم التماس ها و به زانو نشستن ها،در مقابل اروپایی ها و سپس تهدید های عملی(اقدام به عملیات تروریستی ناکام) مبنی بر محاصره شهرهای اروپایی با تروریسم.که خشم اروپایی ها را بر انگیخته است.
- و آخر داستان،اینکه همه در حال فرار یا زدن جیغ های بنفش، کی بود کی بود من نبودم اند. تا خود را از مهلکه ،نجات دهند.
در صحنه حریف
- پومپئو: حاکمان ایران خطرناک ترین و بدترین تروریست های جهان اند.هدف دیدارم از خاورمیانه،اتحاد علیه رژیم و حمایت این اتحاد، از مردم ایران،است.ما کوشش می کنیم، که مردم ایران کنترل پایتخت خود را در دست بگیرند.تا ایران تبدیل به یک کشور عادی شود.
- بولتون: آنچه که رژیم در مورد فعالیت های سری اتمی اش به آژانس داد.ناقص و جعلی بود.
- نتانیاهو: ما رد یابی کردیم.پرتاب ماهواره نبود.آزمایش موشک قاره پیما بود.( نقض فاحش و علنی قطعنامه های شورای امنیت).
نتیجه بازی: در دنیا کسی نمانده که روی اسب مرده (رژیم) شرط بندی کند.در نتیجه ، بعلت پروسه حمایتی که ،قاطعانه از مردم ایران،شکل گرفته، برد این بازی و مات نهایی،اکنون در دست ملت ایران است.و بس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر