۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه


دو سئوال و دو فرصت مهم ملت ایران، برای نجات کشور:
سئوال اول - چرا تیم ترامپ توانست ،درپروسه انزوای رژیم، موفق و منطقه،اروپا، و بقیه دنیا را،مجاب نموده و درین اقدام ،شریک خود نماید؟
پاسخ - هوشمندانه وارد بازی جناحین رژیم نشد.خیلی زود، با بررسی گزارشات،اسناد،و شواهد امر،دور ترفند تقسیم قدرت در رژیم ،بین اصولگرا(که اکثر قدرت و امکانات را دارد و به پشتوانه آن،آتش بیار معرکه های خاورمیانه و سرکردگی تروریسم،جهت صدور انقلاب اسلامی است) و اصلاح طلب.(که قدرت و امکانات اندکی داشته،اما سعی در تغییر این اوضاع را دارد) خط قرمز کشید.
سئوال دوم - چرا اپوزیسیون،ازین فرصت طلائی، که اگر بسوزد، دیگر تکرار نخواهد شد.حداکثر استفاده را نمی کند؟
پاسخ - 1- چون تعدادی هنوز،در دام پروژه دو جناحی رژیم ،گرفتارند.
2- تعدادی دیگر در دام نفاق افکنی ها و اختلافاتی که اطلاعاتی- امنیتی های رژیم،بطور شبآنروزی و با لطایف الحیل و اسامی و القاب پر طمطراق ملی میهنی،تلقین می کنند، افتاده ،یا دنبال نخود سیاه و آدرس های غلطی سایبری های رژیم رفته اند.
3-شاخه برون مرزی ارتش تروریستی- دیجیتالی رژیم،که بعد از پذیرش برجام،وظایف خود را،خاتمه یافته تلقی،یا به مرخصی رفته بودند.بار دیگر و این بار ، با تمام توان و قدرت و امکانات و اضافه کاری ،گاه تحت اسامی ملی میهنی ،اما قلابی و نفاق بر انگیز و زمانی با اسامی تجزیه طلب و غیره (فدرال ،خود مختار و کنفدراسیون و..) برای ترساندن مردم از تجزیه کشور ، به صحنه باز گشته و اختلاف افکنی نموده ،مانع اتحاد ملی میگردند.
نتیجه و این که ،چه باید کرد:
به جای پرداختن به این حواشی و دام گستری های رژیم،باید تمام توان و همت و کوشش ملی،صرف اتحاد ملی میهنی و مبارزه جمعی (من و تو، باید، ما، بشویم) با محوریت رهبری شاهزاده رضا پهلوی (وقتی میفرمایند: ماموریت من زمانی خاتمه می یابد.که زمینه را برای یک رفراندوم که هموطنان بتوانند بطور آزاد نظام مورد علاقه خود را انتخاب کنند،فراهم نمایم.- یعنی قبول رهبری مبارزاتی تا آن روز) و با هدف فروپاشی رژیم گردد.و بس.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر