۱۴۰۱ مهر ۱۳, چهارشنبه

 روز مهم و سرنوشت ساز ملت ایران امروز است:

13 مهر روز جهانی بزرگداشت معلم،برای معلمان ایران خجسته و پیروز باد.فراخوان معلمان ایران برای اعتراضات و اعتصابات و قیام عمومی برای نجات کشور، از حاکمیت عصر حجری ولی فقیه ، فردای استقرار یک نظامی منتخب مردمی متمدن و سکولار را نوید می دهد .هر کسی سواد خواندن و نوشتن دارد.مدیون معلم خود است.امروز بهترین فرصت برای قدرانی از معلمان ماست.امروز و روزهای آینده تا نجات ایران ،ملت ایران معلمان خود را تنها نخواهند گذاشت..رژیم دیکتاتوری ولی فقیه ،تحت نظرمجامع بین المللی و زیر ذره بین و میکرسکوب ماهواره های خبری جهانی است.کوچکترین ابراز خشونت،علیه معلمان ،دانش آموزان، اساتید دانشگاه و دانشجویان کشور، با عکس العمل جهانیان مواجه خواهد شد.کما اینکه خیزش زنان ایران با پشتبانی جامعه جهانی مواجه شده است.باین ترتیب باید با عزمی راسخ در کنار خیزش زنان قهرمان ایران و فرهنگیان و دانشگاهیان خود،کشورمان را از شر رژیم عصر حجری انیرانی جمهوری اسلامی حاکم ،نجات دهیم.
رژیم که به قول هموطنی ،بنام مانی،چهره واقعی اش ،باین شکل شرح داده شده است: اکنون مردم ایران و مردم جهان به ماهیت این اسلامگرایان جنایتکار،غارتگر و ویرانگر،پی برده اند. آنان نام های مختلفی در محدوده ی جغرافیایی مختلف دارند ( آخوند ۰داعش۰طالبان ۰القاعده و دیگرگروه های مرگبار آدمخوار) که علیرغم زندگی در عصر تمدن بشری قرن بیست و یکم، اما مغز آنان مطلقا متعلق به انسانهای اولیه بدون فرایند کوچکترین تکاملی دراین میلیونها سال می باشد. در نتیجه مطالعات دانش پزشکی و روان شناختی و روانپزشکی ،مغز انان را کاملا ناسالم (بیماران روانی بسیار خطرناک)می بیند.که اکثر آنها زیر یک پرچم کاملا سیاه جمع میشوند، سعی می کنند موجوداتی دقیقا مانند خود ( مغزهای غیر تکامل یافته) را بعنوان نیروهای تبهکار و سرکوبگر بدور خود برای قتل،کشتار،غارت و ویرانی ،مورد استفاده قرار دهند و در همه جا چوبه های دار ،زیر آن پرچم سیاه، برای وحشت و تداوم حیات خود، ایجاد کنند. فراموش نکنید، که هیچ انسانی که مغز او در این میلیونها سال حیات بشر ،دچار تکامل و فرگشت شده است چنین انجام نخواهد داد و انسان های تکامل یافته، نسبت به تکامل جامعه بشری و محیط زیست شان ،بشدت حساس بوده و خود را مسئول می بینند. این موجودات (شبیه انسان) بی شک خطر عظیمی، برای کل بشریت و برای تمدن و تکامل او، و همچنین خطری بزرگ، برای محیط زیست این سیاره هستند.
امروز در کنار زنان ،معلمان ،همه رنگین کمان ملت ایران ،در برابر این وحوش عصر حجری عقب مانده های ذهنی و معلولین روانی جنایتکار ،قد علم نموده و تا مهر باطل شد زدن، برین بساط بدخیم و دفن آن، در گورستان تاریخ،آرام و قرار نمی گیریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر