۱۴۰۱ آبان ۸, یکشنبه

 مطلب مهم واصله:چرا این رژیم باید برود

حدود چهل روز است که:
در خاورمیانه بجز ایران ،که تظاهرات است .هیچ آشوبی نیست.
هیچ عملیات یا درگیری نظامی بین اسرائیل و لبنان رخ نداده است.
هیچ کشتار یا قتل عامی در فلسطین رخ نداده است.
هیچ خشونتی در یمن رخ نداده است.لبنان آرام است.
هیچ بمب کنار جاده ایی ،یا بمب گذاری، در مساجد در افغانستان ،رخ نداده است.
دولت جدید در عراق، با رای اکثریت پارلمان و بدون خونریزی و زد و خورد تشکیل شد.در لبنان نیز همینطور.
فقط بدین علت که تمام جنایتکاران ،در داخل مرزهای ایران ،مشغول سرکوب مردم قهرمان ایران هستند.
رژیم جمهوری اسلامی باید برود. چرا کشورهای غربی دست رو دست گذاشته ،چشم بروی جنایات رژیم اسلامی، بسته اند.
چون رژیم بعنوان یک نوکر ،تمام آن ماموریتها را ،برای اربابان خود اعم از روسیه و کشورهای غربی، انجام میداد. تا بماند. اکنون با خیزش قرمانانه ملت ایران و دفع شرارت های رژیم در خارج،،دیگر نمیتواند،بیش ازین ،خراربکاری و غوغاسالاری کند. لذا کم کم به نتیجه میرسند. که بهتر است این رژیم از بین برود. آلترناتیو بعدی باید از نیروهای ملی میهنی باشد وگرنه اگر مهره امریکا و..باشد .منطقه کماکان آشفته خواهد بود و ماموریت رژیم بعدی هم ،همان خواهد شد. که جمهوری اسلامی عهده دارش بود. باید هوشیار باشیم، که آلترناتیو این رژیم، مهره شرق و غرب نباشد. این همه خون نباید بر باد رود.
قدرتهای بزرگ، خواهان شکل گیری یک حکومت مقتدر،غیر وابسته و مستقل ،با اقتصادی قوی و ملتی مرفه و سالم و سکولار و آزاد ،در ایران نیستند، چون در آنصورت ،بساط استعمار خود را ،کجا پهن کنند.اسلحه های خود را کجا بفروشند؟
به مصداق کس نخارد پشت ما جز ناخن انگشت ما،ملت ایران ،اعم از جوانان و پدران و مادران و همه اعضای خانواده های ایرانی،یک دل و یک پارچه و متحد از زاهدان تا تهران از سقز و سنندج تا شیراز و مشهد و اصفهان،از خوزستان تا مازندران از آذربایجان تا خراسان و سیستان و بلوچستان و.. همه جای ایران ،عزم خود را جزم کرده ،ایران و ایرانی و بشریت و جامعه جهانی را ،از شر آخوند های جنایتکار و بادیگارد های سپاهی آنها نجات دهد.این امر صدر در صد در حال انجام است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر