۱۴۰۱ مهر ۲۱, پنجشنبه

 بغضی ترکید،سکوتی شکسته شد،جهانی آن را شنید و انقلاب نوینی که در حال شکل گیری است.

اولین بار کشف حجاب دختران نوجوان، در بلوار چمران شیراز، در روز جهانی اسکیت،سی و یکم خرداد،رخ داده،پس لرزه تجمع تفریحی پسران و دختران نوباوه،تقبیح این کار آنان و خواندن نماز وحشت از سوی عمال رژیم، در محل تجمع مزبورو دستگیری تعدادی ازین نوجوانان و بستن فله ای کافه های شیراز را، در پی داشت .که به نقطه عطفی در اعلام پنهان حکومت نظامی در شیراز و استقرار پلیس امنیت اخلاقی در میادین و گذرگاه های اصلی تهران و چند شهر دیگر، تبدیل گردید.
این اقدام نوجوانان و وحشت رژیم در مقابل آن،مثل توپ در ایران ترکید و چون یک روز جهانی بود.اعتراض به دستگیری ها،نیز جهانی شد.آن روز نوجوانان، باز هم در مقابل عکس العمل بیمارگونه و روانپریشانه رژیم،بغض خود را مخفی نمودند. قتل بی رحمانه مهسا ،به بهانه حجاب ،در یک بازداشتگاه نیروی انتظامی،خشم ملی را، به یکباره منفجر نمود. ابتدا همین نوجوانان زیبا روی زیبا ذهن ،به خونخواهی برخاستند.سپس همه مظلومان،رنج دیدگان، توهین شدگان،عزیز از دست دادگان،زندانیان سابق، خانواده محبوس شدگان،مادران و پدران عزا دار فرزند از دست داده، وارد میدان مبارزه،با بدخیم ترین و جنایتکار ترین دیکتاتوری تاریخ بشریت،از ابتدای تاریخ تاکنون شدند.
اگر سی و یکم خرداد در شیراز و روز ضربه مغزی مهسا در بیست و دوم شهریور،تاریخی شد و کلید انقلاب نوین ایران را رقم زد.بعد از گذشت یکماه از این خیزش عمومی،جامعه جهانی نیز فریاد مظلومیت ملت ایران را ،در پی یک روز و شبی که ایران را و هم اکنون جهان را به لرزه در آورده،سرانجام شنید. روز و شب چهارشنبه بیستم مهر، تا بامداد پنجشنبه بیست و یکم مهر ،ملتی خشمگین،در پاسخ به تهدیدات خامنه ای، که روز قبل تحت تاثیر دوپینگ ویژه،مزخرف بافته و بدنبال آن مزدورانش با شلیک مستقیم گلوله و گاز اشک آور، حتی به کودکان دبستانی و خانه های مردم هم رحم نکردند و باین ترتیب فریاد مرگ بر دیکتاتور در کل ایران را به گوش فلک رسانده،این فریاد رسا را به مانیفست این روزها تبدیل نمودند.
اروپا و آمریکا نیز، به عنوان متحدین سابق رژیم در برجام ،روز پنجشنبه بیست و یکم مهر سرانجام ،با تغییر موضع سنتی خود،صدای ملت به پا خاسته ایران برای آزادی را شنیدند:
- آمریکا. دولت ازین پس به اعتراضات مردم ایران متمرکز است و نه برجام.تحریم های بیشتری در پیش است.
- اتحادیه اروپا. شامل بیست و هفت کشور،این مبارزه از اصول اولیه اتحادیه اروپاست.تحریم سرکوب کنندگان وضبط و مسدود شدن دارائی های آنان در خارج.
- مکرون،که تا آخرین لحظه با رژیم مماشات داشت.سرانجام فریاد ملتی به پا خاسته برای آزادی را شنید: فرانسه در کنار ملت ایران است. سرکوب ملت ایران را محکوم می کنیم.این مبارزه حامل ارزش های مشترک جامعه جهانی است.
- لحن سنتی بنگاه های سخن پراکنی و رسانه های جمعی اروپا ،اعم از رسانه های بریتانیا،فرانسه ،آلمان و... از جانبداری مرموز و انتقاد محافظه کارانه از رژیم ،به یک باره، به طرفداری از خیزش آزادیخواهانه ملت ایران ،تغییریافت.
اکنون در یک اقدام مشترک جامعه جهانی،تمام دوربین ها،قلم ها،فریاد ها ،صداها و.. به جانبداری از خیزش ملت ایران چشم دوخته و هر نوع حرکات مذبوحانه رژیم را ،زیر ذره بین گرفته است.خیزش بی همتا و سرشار از نوآوری های بی بدیل ملت، علیه دیکتاتوری اسلامی در ایران،شیوه نوینی برای بشریت قرن جاری، در راستای رهائی از سیاه اندیشی های عصر حجری- قرون وسطائی ،در جامعه جهانی گشود و بار دیگر خطوط زرینی بر تارک تاریخ پر نشیب و فراز کشور افزود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر