۱۴۰۱ آبان ۱۱, چهارشنبه

 بزرگترین اشتباه محاسبه خامنه ای که سرنگونی رژیم اش را حتمی و تضمین نمود

علیرغم ماشین سرکوب مجهز به ادوات جنگی ،با فتوای ضد بشری شلیک به اختیار و ترفندهای رنگارنگ اتاق فکرش،که آخرین آن ،سعی در گشودن جبهه های جنگ،در اطراف و اکناف کشور بود و بمب های بیشمار خبری و دادن آدرس های غلطی و شانتاژ و دروغ پراکنی های افسانه وار بیمارگونه و گوبلزی ..اکنون استفاده از تروریست های مسلح خارجی ،در سرکوب مردم ( به معنی تجاوز اجنبی به جان و مال و ناموس ملت ایران و قتل و کشتار دختران پسران زنان مردان کودکان این مرز و بوم و انهدام اموال و دارائی های ملی و خرابی های ناشی از حملات وحشیانه به تاسیسات تمدنی و..کشور) به چشم اسفندیار جمهوری اسلامی تبدیل خواهد شد.
مردم ایران در طول تاریخ نشان داده، که خط قرمزش حمله اجانب به میهن اش بوده است.از حمله والرین امپراطور روم ،به یکی از ایالت های وابسته به ایران و اسیری اش، بدست شاپور یکم، تا حمله محمود افغان به اصفهان، که با ظهور نادر و پیوستن ملت به وی، از پس گیری اصفهان تا فتح هند فقط شانزده سال طول کشید.آخرین حمله اجنبی به ایران ،حمله صدام بود. که علیرغم کمک همه دنیا به وی و طولانی کردن عمدی جنگ، از سوی خمینی، جهت استفاده ازین موقعیت، برای سرکوب مخالفین اش در داخل و قوام بساط تک صدائی مطلقه اش،سرانجام ملت ایران پیروز میدان این جنگ نابرابر گردید.
اکنون نیز خامنه ای، چون طی قریب به دو ماه خیزش سرتاسری ملت ایران و مقاومت کم نظیر و شجاعانه اغلب اقشار ملت، از زن و مرد و دانش آموز و دانشجو و.. در مقابل نیروهای تا دندان مسلح وی در داخل کشور،خود وی و دیکتاتوری مطلقه اش را ،رو به اضمحلال و واژگونی می بیند.دست به دامن مزدوران تروریست اجنبی شده و آنها را ،جهت مقابله با ملت ، وارد کشور نموده است. تاکنون ملت به پا خاسته ایران، در حال مبارزه رهائی بخش ،با دشمن خانه زاد بود و بخشی از جامعه ملاحظه خانه زاد بودنش را میکرد. اکنون با اضافه شدن دشمن خارجی به این دشمن داخلی ،در مقابله با مردم غیر مسلح،ورق بر می گردد. چون تاکنون، بخشی از مردم ، به حضور جوانان در تظاهرات خیابانی ، برای شکست دشمن خانه زاد، بسنده نموده و قشر خاکستری و محافظه کار و میانه سال جامعه، برای پیوستن به فرزندان، جوانان دختر و پسر خود، در شک و تردید بودند.اما ازین پس، ورق یک صد و هشتاد درجه بر می گردد. زیرا دیکتاتور نمک نشناس خانه زاد ،برای بقای خود و تداوم حاکمیت اش علیه ملت، به اجنبی متوسل شده،اینجاست.که تکرار شکست والرین و محمود افغان، وارد اهداف استراتژیک تمامیت ملت ایران، از هر قشر و طبقه و.. خواهد شد.خامنه ای اکنون، با این اشتباه استراتژیک و قمار بزرگ زندگی اش، زمینه را برای پیروزی نهائی مردم،فراهم ساخته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر