۱۴۰۱ آبان ۲۸, شنبه

 پاسخ من به کامنت بسیار زیبا و خردمندانه و حاصل یک ذهن زیبای جناب ف.م.سخن، به مصداق دوست خوب یک عضو از اعضای فامیل انتخابی هر انسانی است .این است :

جناب سخن: مرگ کیان رنگین کمان و وادار کردن مادرش به زدن حرف های نامربوط چنان مرا در هم ریخته که توانایی حتی ابراز خشم ندارم… مثل یک انسان تهی از تفکر گوشه ای افتاده ام….
پاسخ من :همه ما همینطور شدیم. نمی‌دانم چرا یاد سپیده رشنو افتادم .راستی چرا ازین نازنین بزرگ ،دیگر خبری نیست.!؟ آیا آن بلائی که بر سر سپیده آوردند. بر سر مادر کیان رنگین کمان و عزیز دل ما نیز، آوردند!؟ دل همه ما این روز ها خیلی تنگ است.اشگ در چشم تر همه ما می شکند. از خشم و اینکه نمی‌توانیم بعلت دوری از وطن یک کاری بکنیم ،کلافه ایم و آرام و قرار نداریم.من بیست سال است. سیگار را ترک کردم ‌.شکستن این مادر که در روز دفن فرزندش چون شیر می خروشید . بد جوری خورد و خمیرمان کرده،من خودم یک نخ سیگار از همسرم گرفته روشن کرده و لبی نیز تر کردم!! تا قامتی و لو مصنوعی، راست کنم !!! ‌بشما حق میدم جناب سخن ،همه ما ها چنین احساسی داریم. ‌اگر ایران بودیم به مصداق مرگ یکبار شیون یکبار، حتما کار دست خودمان می دادیم.کاش ایران بودیم و این کار را می کردیم.کاش
جناب سخن خطاب به مزخرفات امروز خامنه ای جنایتکار:خفه شو کثافت… فقط یک راه باقی گذاشته ای و آن هم حذف وجود نحس ات از روی زمین است…
پاسخ من:ما داستان ضحاک ماردوش ...تا دراکولا،را در افسانه ها و قضیه جنایات نرون ...تا استالین و هیتلر و رهبران خمرهای سرخ ،صرب ها را در تاریخ خواندیم.اما نمیدانستیم یک روزی ،جنایتکاری ظهور می کند ‌.که دست همه جنایتکاران تاریخ و افسانه‌ ها را ،از پشت بسته،تشنه و عاشق خونریزی و ایجاد حمام خون است. چه در ایران ما باشد. چه در همسایه های ما، از افغانستان تا عراق و سوریه و لبنان و...اکنون اوکراین و بار دیگر دستور خونریزی در ایران،آیا خامنه‌ای ،خود اهريمن و خود شیطان جنایتکار نیست!؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر