۱۴۰۱ آذر ۲, چهارشنبه

 اگر همگی بر نخیزیم و به همدیگر کمک نکنیم ، سرانجام به سراغ من و شما نیز خواهند آمد.

قبل از این که، سپاه یا یک دیکتاتور نظامی دیگر، انقلاب نوین ما ملت ایران را ،با سوار شدن بر مسائلی چون موج ملی گرایی - میهنی- تاریخی،مصادره ننموده،باید کار را، در تظاهرات سرتاسری کشور و اعتصابات همگانی - میلیونی، یک سره و تمام کنیم.خطاب این کلام واصله از مبارزین داخل، قشر محافظه کار سنتی و خاکستری جامعه و دعوت ازین مجموعه،برای خروج از انزوای عافیت طلبی و هرگونه تردید بی مورد و بالعکس پا گذاشتن به میدان های میلیونی ،در کنار فرزندان خویش است. این اقدام باید تا هم میهنان شجاع و قهرمان و همیشه حاضر در صحنه مبارزه آذربایجان، کردستان و سیستان و بلوچستان و خوزستان قتل عام نشدند. خیلی سریع صورت پذیرد .بخاطر این شهود تاریخی مهم ، از برتولت برشت:
اول به سراغ یهودی ها رفتند.من یهودی نبودم،اعتراض نکردم.پس از آن به لهستانی ها حمله کردند، من لهستانی نبودم و اعتراض نکردم.آن گاه به لیبرال ها فشار آوردند.من لیبرال نبودم ،اعتراض نکردم.سپس نوبت به کمونیست ها رسید.کمونیست نبودم،بنابرین اعتراضی نکردم. سرانجام وقتی به سراغ من آمدند. دیگر خیلی دیر شده بود.هر چه فریاد زدم،کسی نمانده بود.که اعتراض کند.
خامنه ای زن ستیز کودک کش، نود در صد بودجه ملی کشور را ،اختصاص به انواع و اقسام نیروهای جنایتکار همچون خود شرور سرکوب و شستشوی مغزی آنان برای تبدیل آنان به ماشین آدمکشی و جنایت ، در راستای حفاظت از خود وی و خانواده اش داده و هشتاد و اندی جمعیت کشور، با ته مانده ده در صدی بودجه و درآمد ملی ، آن هم در غنی ترین کشور دنیا، از نظر منابع ثروت ملی، به فلاکت افتاده اند.آیا به جز خود ملت ایران ، دادرسی در دنیا هست!؟ برای پیوستن به کودکان، دختران و پسران نو جوان،زنان و مردان شجاع ،مبارز و قهرمان باید ،جملگی بر خاسته در همراهی و کمک به آنان،درنگ نکنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر