۱۴۰۲ مهر ۳۰, یکشنبه

 هنوز بمب اتمی ندارند دنیا را به آتش و خون کشیده اند اگر داشته باشند چکار می کنند؟

بنا به یک روایت در متون شیعه،امام زمان وقتی ظهور می کند.که با قتل عام غیر شیعیان حضرت، خون این کفّار تا مرفق اسب وی ،کره زمین را فرا گیرد.تا از آن پس،حکومت هزار ساله شیعیان به رهبری ایشان در زمین آغاز گردد.این قضیه را آمریکا و متحدین اش،کم و بیش میدانند.ولی علیرغم آن چرا برای دفع همیشگی این فتنه،دست به اقدام ضروری و نهائی نمی زنند و سرچشمه این تفکر معیوب و خطرناک  را خشک نمی کنند و بالعکس هر بار جمهوری اسلامی در پی خیزش ملت ایران در آستانه فروپاشی قرار می گیرد.با تزریق میلیاردها دلار،خون تازه ای در رگ های رژیم جاری می کنند.تا به سیاست آتش و خون و صدور شرارت خود در منطقه و جهان ادامه دهد!؟
در زمان ریاست جمهوری حسین اوباما و خیزش جنبش سبز که رژیم در آستانه فروپاشی قرار گرفته بود. وی با پرداخت یک صد و چهل میلیارد دلار به رژیم،آن را از سرنگونی نجات داد.این پول عمدتا صرف سرکوب مردم و افزایش توان تولید بمب اتمی آخرالزمانی رژیم  و  نیز تقویت شاخک های صدور شرارت اش در خاورمیانه، بخصوص در سوریه عراق لبنان و سرانجام یمن گردید. سنگ بنای ایجاد گروههای جدید فاطمیون زینبیون حسینیون در سوریه ، انصارالله یمن و حشدالشعبی در عراق و تقویت بی حد و حصر حماس،جهاد اسلامی،صابرین شیعه در غزه و حزب الله در لبنان ،از همان زمان آغاز و در زمان ریاست جمهوری جو بایدن با افزایش صدور نفت از سوی رژیم به اوج خود رسید.
اعطای شش میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده به رژیم حتی اگر مستقیما صرف تجهیز تسلیحاتی و موشکی حماس و حزب الله لبنان و جهاد اسلامی نگردیده باشد.اما عاملی شد.که رژیم با خیال آسوده تری از منابع جایگزین دیگر هزینه کمک های نظامی جهت حمله اخیر حماس به اسرائیل ،با دورنمای آغاز جنگ دیگر اعراب و اسرائیل را رقم بزند. ظاهر امر این است.که رئیس جمهور آمریکا با اختصاص یکصد و شش میلیارد دلار دیگر برای کمک نظامی و انسانی به اسرائیل و اوکراین و تقبل هزینه سنگین اعزام دو ناو هواپیمابر به شرق مدیترانه برای حفاظت از اسرائیل در مقابله با هرگونه تلاش برای گسترش این جنگ؛دست به اقدام متقابل برای حفاظت از متحدین منطقه ای اش زده است.اما وی پاسخگوی این مسئله نیست. که چرا سرچشمه صدور شرارت از تهران را که مشوق حماس در انجام جنایات وحشیانه در اسرائیل و نیز کمک به پوتین در کشتار بی رحمانه اوکراین،بوده را یکبار و برای همیشه در نطفه خفه نمی کند!؟
آیا رونق کارخانجات اسلحه سازی در دنیا به عنوان عامل تداوم عمر جمهوری اسلامی و بانی و باعث صدوراین قبیل شرارت ها در منطقه و جهان،موجبات این جنگ ها را فراهم نساخته است!؟آیا آن قدرت و نیروی زیر زمینی که هزینه پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری امثال اوباما و بایدن را فراهم می سازد،عامل اصلی بقای جمهوری اسلامی و گروههای تروریستی وابسته به آن می باشد؟ اگر چنین است.چگونه می توان با مهر باطل زدن برین رژیم و در نتیجه خاتمه جنگ های منطقه ای،ممانعت از شعله ور شدن خطر جنگ جهانی دیگر را رقم زد!؟
بنظر میرسد پاسخ مفید و موثر  و قابل حصول تر این پرسش، پشتیبانی از خیزش ملت ایران در مقابله با این دشمن بشریت حاکم بر ایران است و بس.چون نه آمریکا نه اروپا و نه اسرائیل، بلکه این خود ملت ایران بوده و هست.که با خیزش خود تاکنون چند بار رژیم اسلامی را در آستانه فروپاشی قرار داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر