۱۴۰۲ آبان ۴, پنجشنبه

 راستی آزمائی آمریکا و متحدین اش،با پیشنهاد ائتلاف غرب علیه تروریسم اسلامی

کشتار وحشیانه و بیرحمانه ای که حماس در اسرائیل راه انداخت و حمله متقابل اسرائیل به غزه و عواقبی که در پی آورد.نشان داد،که جمهوری اسلامی می تواند.معادلات منطقه ای و بین المللی را، با با یک فرمان به شاخک های تروریست اش،بخصوص در منطقه بحران خیز خاورمیانه،به نفع خود و اربابان اش روس و چین،بر هم بزند.قبل از این حمله،آمریکا می رفت.که با توسعه پیمان ابراهیم به عربستان و برقراری  صلح پایدار بین اعراب و اسرائیل،هرگونه تنش منتهی به جنگ، بین اعراب و اسرائیل را ،موکول به محال نموده، دست درازی چین و روسیه به منافع غرب و متحدین منطقه ای اش  را،متوقف نماید.
اکنون یک پیشنهاد ناب و اصولی ،از رئیس جمهور فرانسه روی میز است. که اگر ریگی تو کفش سران آمریکا و متحدین اش نباشد. باید این پیشنهاد را ،روی هوا به قاپند و با سرعت به آن عمل  کنند.مکرون در دیدار با مقامات اسرائیل گفت، مبارزه با تروریسم باید بی رحم باشد. همانگونه که ائتلاف علیه داعش ایجاد شد.پیشنهاد می کنم ،ائتلافی علیه تمامی گروههای تروریستی که تهدیدی برای دنیا هستند، شکل بگیرد. وی به حزب الله،رژیم تهران ، حوثی های یمن،در زمینه گشودن جبهه های جدید در گیری ،هشدار داد.این پیشنهاد زمانی مطرح شد. که حزب الله ،کماکان به شمال اسرائیل حمله موشکی می کند و حوثی های نیز حملات پهپادی و موشکی از فاصله دوهزار و دویست کیلومتری، به اسرائیل داشته اند.
سران آمریکا و متحدین اروپائی اش،اگر به این پیشنهاد عمل کنند.جمهوری اسلامی برای اولین بار با بزرگترین تهدید و چالش حیات خود مواجه شده،یا مجبور میشود.کمک به این گروهها را متوقف نماید.یا منتظر عکس العمل اتحاد مزبور و عواقب سنگینی  علیه خود، همانند محو داعش از صحنه باشد.اما اگر این پیشنهاد ،روی زمین بماند و توجهی به آن نگردد. به معنی این خواهد بود.که ارزش افزوده ادامه رژیم تهران  و صدور شرارت هایش، بمراتب بیش از خاتمه این بساط بوده و کماکان هست. از جمله این منافع، رونق بخشی به کارخانجات اسلحه سازی غرب و مسائل سیاسی و جنبی دیگر،که از نظر غرب به مراتب بیش از ضرر شرارت های این رژیم و شاخک های تروریست اش ،به شمار می رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر