۱۳۹۷ اردیبهشت ۳۱, دوشنبه

کشف رمز سخنان هفته گذشته جان بولتون در سخنان امروز مایک پمپئو:
1- مشاور امنیت ملی آمریکا،هفته گذشته گفت:رژیم ایران دارد ما را بسوی جنگ می کشاند.اما تغییر رژیم دردستور کار دولت ترامپ نیست.
2-وزیر خارجه آمریکا امروزبا اعلام دستورالعمل دوازده ماده ای آمریکا علیه رژیم،هدف از آن را بازگشت رژیم به میز مذاکره نام برده،افزود در صورت تغییر رفتار رژیم،آمریکا آماده است.سیاست جدیدی در تعامل با این رژیم اتخاذ کند.
توضیح1- در حقوق بین الملل عمومی حتی اظهار نظر یک کشور در خصوص تصمیم به براندازی و تغییر رژیم یک کشور دیگر،اعلان جنگ با رژیم حاکم بر آن کشورتلقی شده و ممنوع است.اگر جان بولتون قبلا چند بار صحبت ازبراندازی و تغییر رژیم نموده بود.به محض تصدی شغل دولتی،گفته قبلی خود را که در زمان عدم تصدی دولتی اعلام داشته بود،تصحیح نمود.تا وزیر خارجه آمریکا، امروز آنرا تکمیل نماید.
توضیح2- از دو حال خارج نیست.یا رژیم این دستورالعمل دوازده گانه را بالاجبار می پذیرد.که در آن صورت دیگر چیزی از رژیم باقی نمی ماند.یا نمی پذیرد. که در آن صورت ائتلاف بین المللی که علیه شرارت های رژیم توسط آمریکا تشکیل شده و در حال گسترش است.حرف نهایی را با رژیم خواهد زد.بزرگترین و مهمترین دلیل تنبیه رژیم این است.که آمریکا قبلا شروط مسالمت آمیز و متمدنانه و دنیا پسندی برای رژیم گذاشته که با همه قوانین بین المللی مطابقت داشته و حتی حاضر شده است.با رژیم در صورت انجام این شروط تعامل نماید.
نتیجه: اکنون یک توپ پنالتی طلایی در زمین ملت ایران است.که در مقابل داوری بین المللی ،این توپ را وارد دروازه رژیم نموده و مهر باطل شد باین رژیم بزند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر