۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۷, پنجشنبه


اسامی و مشخصات جنایتکارانی که در کازرون مرتکب جنایت علیه بشریت شدند.با سند و مدرک مثبته تحویل دادگاه رسیدگی به جنایت علیه بشریت گردید.
چهار توضیح ضروری: 
1-ازمدتی پیش باهمکاری مبارزین داخل و نهادهای مدنی بین المللی،مشخصات محکمه پسند کسانیکه در رژیم ج.ا مرتکب جنایت علیه بشریت میشوند.با یک اقدام مشترک و همکاری جمعی در اختیار(ثبت در دفاتر مربوطه) دادگاه بین المللی کیفری گذاشته میشود.این لیست شامل تمام کسانیکه در این نوع جنایت علیه مردم تحت ستم ایران ، دست داشتند و دارند (اعم از فتوا یا دستور دهنده و فرمانده نظامی مربوطه و مرتکبین جنایت اعم از شلیک کننده یا شکنجه گر یا ضرب و شتم کننده وحشیانه منجر به مرگ یا آسیب جسمی و روحی و..) می باشد
2-جنایات علیه بشریت در حقوق بین‌الملل عمومی به اعمال قساوت باری اطلاق می‌شود که بر ضد انسان‌ها انجام می‌گیرند که این اعمال در قوانین بین‌الملل بالاترین جنایت قانونی در حق بشریت تلقی می‌شوند. معاهده رم توضیح می‌دهد، جنایات علیه بشریت شامل جنایاتی می‌شود که شأن انسان را کاسته و مقام و منزلت انسانی را پای‌مال می‌کنند.
این مسائل گاه به گاه یا منفرد نیستند اما آن‌ها یا بخشی از سیاست‌های دولتی برای سرکوب و از میدان به در کردن مخالفان هستند یا عملیات‌ گسترده برای ددمنشی و چشم‌پوشی عمدی به قصد نابودی گروه‌های خاص می‌باشند. به هر حال کشتار، نابودی گروهی، شکنجه، هتک ناموس، کشتار سیاسی، نژادی یا مذهبی و دیگر اعمال غیر انسانی که به نهایت جنایات علیه بشریت می‌رسند و به نوعی بخشی از تمرینات سیستماتیک گسترده‌ای هستند که توسط جنایتکاران تدارک و سازماندهی می‌شوند.
3- دادگاه بین‌المللی کیفری در پایتخت اداری هلند، لاهه قرار دارد. این دادگاه در سال ۲۰۰۲ توسط اساسنامه رم تأسیس و مسئول رسیدگی به جرم‌های ضد بشری در سرتاسر جهان شد. مصداق جنایت علیه بشریت برای این دادگاه طبق ماده هفتم اساسنامه سازمان ملل به شرح ذیل می‌باشد:
برای رسیدن به نتایج مورد نظر در معاهده رم «جنایات علیه بشریت» می‌بایست یکی از مصداق‌های زیر را در خود داشته باشد و این موضوع زمانی مصداق می‌یابد که مربوط به یک حمله سازماندهی شده و سرتاسری علیه هر کدام از شهروندان یک جمعیت باشد با در نظر داشتن مفاهیم نوع حمله‌ای که به آن‌ها صورت گرفته‌است:
·         کشتار
·         نابودی گروهی
·         به بردگی بردن
·         تبعید یا کوچاندن اجبار جمعیت
·         زندانی یا دیگر ابزارهای جلوگیری‌کننده از گسترش آزادگی با ابزارهای قانون اساسی یا دیگر قوانین یک کشور
·         شکنجه
·         هتک حرمت از زنان، بردگی جنسی، فحشا اجباری، بارداری اجباری، سترون کردن اجباری یا هر راه دیگر آزار جنسی
·         آزار و ارعاب علیه هر گروه سیاسی شناخته شده، نژادی، ملیتی، فرهنگی، مذهبی که بنا بر بند شماره ۳ مورد تذکر قرار گرفته‌است یا دیگر زمینه‌ها که به صورت جهانی مصداق این بند طلقی می‌شوند باشد
·         حذف محیطی یا فیزیکی اجباری افراد از صحنه‌های سیاسی
·         نژادپرستی و تبعیض نژادی
·         دیگر اعمال غیر انسانی که منجر به صدمات و لطمات غیر قابل جبران و جدی بر جسم، ذهن یا سلامتی افراد گردد
4-رژیم جمهوری اسلامی تقریبا در همه موارد بالا علیه ملت ایران مرتکب جنایت علیه بشریت شده است.پرونده جنایت علیه بشریت رژیم در خصوص جنایات بیشمارش در افغانستان عراق سوریه لبنان یمن و.. در پرونده های جداگانه ثبت دفاتر مربوطه گردیده و میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر