۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۲, شنبه

پیام واصله- اقدامات رژیم پس از شوک اولیه:
بعد از خروج آمریکا از برجام و برنامه بعدی اعاده تحریم های ساختارشکن،تمام راس هرم قدرت رژیم به لرزه در آمد.رهبران ترویکا(انگلستان،فرانسه،آلمان) نیز بعید میدانستند.که اراده کاخ سفید این چنین قاطع و محکم و برانگیزنده باشد.در نتیجه در پی فحش های رهبر رژیم به ریس جمهور آمریکا و آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس و تظاهرات ساندیس خورهای دولتی متشکل از نیروهای ویژه سپاهی امنیتی بسیجی و خانواده آنها،با شعار چهل ساله،مرگ بر و توهین های شدید تر به ریس جمهور آمریکا ...و تهدید های فرماندهان سپاه و ذوب شدگان در بیت رهبری،حاصل نشست های متعدد در بیت رهبری،وزارتخارجه و شورای امنیت رژیم و دستور به امام جمعه ها (هر هنری دارید. در نماز جمعه بگذارید)و.. باین شرح خلاصه میشود:
1-کماکان و باید بدنیا چنین تلقین نمود که نظام یک دست و متحد نیست و روی مسئله احتلاف بین اصولگرا برهبری رهبر نظام و اصلاح طلب برهبری روحانی ریس جمهور بخصوص در پی اقدامات اخیر آمریکا و اسرائیل علیه نظام،هم در داخل و هم خارج بطور مرتب و دائم اما غیر مستقیم(بهترین نصیحت و تاثیر گذار ترین اقدام به حریف،نصیحت و اقدام و تبلیغ غیر مستقیم بخصوص از طریق دوستان و اشخاص و شخصیت ها و منابع ثالث است)عمیقا و هوشمندانه کار و تبلیغ شود.که اعلام مخالفت اصلاح طلبان ، از آتش زدن پرچم و شعار مرگ بر..بطور رسمی و رسانه ای از جمله این اهداف باید باشد.
2-اکنون که نظام و جامعه جهانی در عمل با تصمیم آمریکا مواجه شده،در خارج باید با دادن وعده ها و اعطای پیشنهادات مهم به سران سه کشور اروپایی و برخی شخصیت های اتحادیه اروپا،محترمانه و اثر گذار و دوستانه و بدون کوچکترین شرطی از سوی نظام (بخاطر حذف هر گونه بهانه از سوی آنها) تقاضا گردد.اقدامات آتی آمریکا علیه نظام را بخصوص در مورد تحریم ها تعدیل و بازگشت تحریم های گذشته را به خرابی محیط زیست و فقر و بدبختی مردم نسبت دهند.
3-باید با حفظ و تعمیق روابط توام با پیشنهادات و اعطای امتیازات ویژه ازمابقی اعضای برجام تقاضا گردد.در برجام باقیمانده و از همه حربه ها و اقدامات لازم برای ایجاد اختلاف بین آمریکا و این کشورها(انگلستان،فرانسه،آلمان،روسیه و چین) استفاده بهینه بعمل آید.حتی درین خصوص می توان به نوعی ایجاد رقابت بین چین و روسیه از یک طرف و انگلستان و فرانسه و آلمان در سوی دیگر دست زد.
4-5-6- بخاطر رعایت مسائل امنیتی و حفاظتی این موارد قابل ذکر درین صفحه و فیس بوک و.. نیست.اما کل گزارش توام با یک صفحه خلاصه در اختیارمقامات مربوطه گذاشته شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر