۱۳۹۷ مهر ۲۵, چهارشنبه


گزارش واصله:اتفاقی که در مرز ایران -پاکستان رخ داد.جبران شکست سناریویی است .که قبلا در رژه اهواز رخ داد وتروریست های نیابتی رژیم،جهت تحقق اهداف زیر، وارد میدان شدند :
1- به اقشار مختلف مردم اعم از رانندگان ،معلمان و.... و در مجموع کل ملت ، که علیه رژیم قیام کرده ،حتی روحانیون مخالف رژیم،این چنین تلقین کنند.که اگر ما نباشیم یا قدرت ما تضیف شود.کشور و ملت و مذهب شیعه(چون ایران در محاصره گروههای مسلح سنی است ) ،در امان نخواهد بود.
2- در صورت شکست این سناریو و تکرارقضیه شکست سناریوی اهواز ،برنامه مکمل این سناریو ها،همانطور که در سناریوی پاسگاه مزبور دیدیم .هر بار به شکلی،تغییر و تکمیل گردیده و مثلا از سوی طالبان در مرز ایران و افغانستان یا دیگر گروههای نیابتی رژیم در آنسوی مرزهای غرب و حتی شمال کشور ،تکرار خواهد شد.
3- این اقدامات ،از جمله تلاشهای مذبوحانه رژیم در آستانه آغاز تحریم های ساختار شکن از 13 آبان(روز اشغال سفارت آمریکا) می باشد.چون رژیم بخاطر دور زدن تحریمهای کاخ سفید، به اروپایی ها قول داده،حقوق بشر را بطور نسبی رعایت کند.تا اروپا و برجام ( مرحوم ) را در مقابل آمریکا از دست ندهد.مجبور شده در برابر رانندگان ..معلمان و... دست یه عصا راه برود.اما با طرح و برنامه دیگری همچون سناریوهای مزبور برای ترساندن مردم از قیام عمومی ، و همچنین پاکسازی سپاه از نیروهای مخالف ،وارد میدان شده،که عملیات تروریستی نیابتی مزبور از جمله این برنامه هاست.ملت نباید گول این ترفندهای شیطانی اطاق فکر رژیم،بریاست مجتبی ،با اجرای فرمانده سپاه ،را بخورد.
4 - هیچ گروه مخالف رژیم و لو مسلح در چنین موقعیتی نمی آید دست به اسلحه و این قبیل اعمال بزند. که هم باعث وحدت نیروهای(در حال ریزش) رژیم گردد و هم بهانه بدست رژیم بدهد. که خود را قربانی تروریسم جلوه دهد.
5- در مجموع این حادثه،جبران شکست کشتار اهواز است. که به اصطلاح به جدایی طلبان نسبت دادند. لطفا به همه اطلاع دهید گول نخورند.
توضیح: اقدام شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر