۱۳۹۷ آبان ۹, چهارشنبه


آثارونتایج حمله تروریستی اخیر رژیم به دانمارک
- تشدید خشم مردم،دولت و پارلمان و نهادهای مدنی-رسانه ای دانمارک،برای آنچه که نخست وزیر دانمارک از آن (حمله تروریستی در خاک دانمارک)نام برد.که یاد آور تکرار تروریسم نازی ها در دانمارک بود.
- کلید خوردن طرح تحریم های جدید در اتحادیه اروپا علیه رژیم و در حال مطالعه بودن اقدامات دیگر..که مقامات دانمارک برتحقق آن تاکید نمودند.
-تضعیف نهایی لابی رژیم (خانم موگرینی و چپ های دیگر...) درین اتحادیه و افزایش پروسه اجماع اروپایی (همچون اجماعی که در مقابل نازیسم هیتلری در جنگ دوم بود )علیه شرارت ها و خود رژیم (به عنوان ملیجک دشمنان سنتی اروپا یعنی روسیه و...).
- دولت نروژ و انگلستان اولی بخاطر بیطرفی و عدم عضویت در اتحادیه اروپا،دومی بخاطر خروج ازین اتحادیه،همکاری های سیاسی اقتصادی نزدیکی با رژیم تهران داشتند.نروژ در شناسائی و لو دادن تروریست رژیم،نقش عمده ای ایفا نموده و باین ترتیب به جناح مخالف رژیم در جهان پیوست.انگلستان نیز بعلت قدرت افکار عمومی و رسانه های جمعی در اروپا و انزوایی که پس از خروج از اتحادیه بدان دچار شده،سرانجام مجبور است در هر نوع پروسه اجماعی علیه رژیم،شرکت نموده و همکاری نماید.
- دانمارک در اتحادیه اروپا،به جناح طرفدار دکترین ترامپ علیه رژیم نزدیک است.با همفکران خود درین اتحادیه ،مجموعه اتحادیه و نهادهای آنرا به اتخاذ موضعی واحد و مشترک علیه رژیم و پیوستن کامل ونهایی به طرح ترامپ هدایت خواهد نمود.(حمله تروریستی رژیم در خاک این کشور بهترین بهانه را برای انجام این اقدام داده است.)
-وقتی مقامات دانمارک در آستانه 13 آبان و تحریم های ساختار شکن علیه رژیم تاکید می کنند که (ما با همپیمانان خود از جمله اتحادیه اروپا، علاوه بر افزایش تحریم ها،اقدامات دیگری، علیه شرارت های رژیم انجام میدهیم) به معنی این است.که اتحادیه در آستانه حصول به این اجماع بود و اقدام تروریستی رژیم در دانمارک ،بهانه این اجماع و اقدام ، را بمراتب افزود.
نتیجه آن که: هم اکنون سه مجموعه مخالف رژیم شکل گرفته،که پروسه حلقه محاصره رژیم را تکمیل نموده است. از جمله کلید خوردن اتحاد جمعی و یکی شدن این سه اتحاد علیه رژیم 1- ائتلاف نظامی عربی 2- ائتلاف امنیتی منامه 3- اجماع نهایی آمریکا-اتحادیه اروپا،علیه رژیم.باین ترتیب اجماع جهانی علیه این فرقه تبهکار و میدان میلیونی مردم ایران،کار این رژیم را بک سره خواهد نمود.پایان این بساط اهریمنی کلید خورد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر