۱۳۹۷ مهر ۱۳, جمعه

کشف رمزآنچه که در استادیوم ورزشی تهران گذشت و گفته شد.
توضیح ضروری-این مطلب،که توسط مبارزین داخل نوشته شده،با ضمائم مربوطه،به دو مقصد عالی ارسال شد.تا بدانند حقیقت ماجرای استادیوم ، چه بوده است.
1-هدف خامنه ای بعد از قیام میلیونی مردم علیه رژیم،پس از کودتای انتخاباتی هشتاد و هشت ،با گفتن ..جسم معلولی دارم...ایجاد ترحم و بر افروختن خشم بسیجیان اش بود.
2- از چند روز پبش ناگهان با افزایش نیروهای نظامی انتظامی لباس شخصی بسیجی امنیتی در تهران،این تصور در اذهان ایجاد شد.که خبری هست.
- دو روز قبل از سخنرانی در استادیوم،انتقال شبانه نیروها با خود روهای دولتی در مسیر استادیوم،نشان میداد که اگرقرارست اتفاقی رخ دهد.از استادیوم شروع خواهد شد.
- دوستان از شهرستانها تماس گرفته و می پرسیدند.آیا خبری هست؟ در پاسخ مگر چی شده؟توضیح میدادند.دارند بسیجیان را جمع می کنند.مثل اینکه قصد دارند اینها را بشکل انبوهی،به جایی ببرند.
- دو روز قبل، از اطراف استادیوم سر و صدای تمرینهایی بگوش میرسید.بالدارهای نظامی زیادی در حال پرواز رفت و برگشت در آن منطقه بود.(آدمی را به یاد کودتای پینوشه علیه آلنده که از استادیومهای ورزشی استفاده کردند می انداخت).ورود و خروج به منطقه اطراف استادیوم ممنوع و توسط نظامیان قرق شده بود..در آخرین تحلیل باین نتیجه رسیدیم.کودتایی در پیش هست و دارند تمرین می کنند.ما نیز با اطلاع به همه و فراخوانی همه نیروها، آماده ضد ضربه زدن نهایی شدیم.
3-اما روز حادثه و سخنرانی رهبر رژیم(تکرار: من جسم علیلی دارم با ادبیاتی دیگر و تاکید دوباره به آتش به اختیار)معلوم شد.اینهمه تدارک و بگیر و به بند و هزینه و خرج های میلیاردی،برای جمع شدن اعضا و مزدوران هرم قدرت بود. که کاملا معلوم شد .در مجموع با خامنه ای و این نهادها و بیت اش،مجموعا حتی یک در صد جمعیت کشور را نیز تشکیل نمیدهند و در اقلیت مطلق، بسر میبرند.
نتیجه:همچون رژیم های طالبان ،صدام،قذافی و..تلاشی مذبوحانه برای نمایش قدرت ،در آخرین روزها و لحظه ها ،توام با اعتراف خامنه ای ،به وضعیت فلاکت بار باخت باخت رژیم ،در دقیقه آخر و اینکه کفگیر در همه ی زمینه ها به ته دیگ رسیده ،بود.بوی غلط کردم و التماس به آمریکا ،در لا به لای این سخنرانی شنیده میشد.دستور دو باره آتش به اختیار به بسیج (لطفا همچون دفعه پیش به دادگاه رسیدگی به جنایت علیه بشریت اطلاع دهید.چون خامنه ای دستور شلیک آزاد داده است......اقدام شد.)،عزم ما را برای خاتمه این بساط اهریمنی هزار چندان نمود.اطمینان راسخ پیدا کردیم ،شما عزیزان در خارج، که ده در صد مردم ایران را تشکیل میدهید و بخاطر تبعید در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته و ایران مان از خدمات شما محروم شده ،بزودی همدیگر را می بینیم و به اتفاق جشن پیروزی ملی میگیریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر