۱۳۹۸ تیر ۲۴, دوشنبه


پیام واصله: استفاده رژیم،از پروسه دیدار و مذاکره با رهبران احزاب کرد،در انتخابات اسفند سالجاری
1-قبلا خامنه ای گفته بود:حتی مخالفین نظام هم ،باید در انتخابات شرکت کنند.
2-محمد خاتمی: صحبت از فدرالیسم کرده بود.
3-حجاریان:طی مقالاتی سنگ بنای جریان سوم، با پروسه فدرالیسم و شرکت مخالفین را، گذاشته بود.
اولا، گفته میشود.درین مذاکرات به توافقاتی رسیده اند.اما برای اینکه بگویند ،تفاهمی نشده ،یا علیه توافقات خرابکاری نشود.چند حمله زرگری، بدون خسارات و تلفات انجام داده اند.تا همه را گول بزنند.که معامله ای صورت نپذیرفته است.دوما ،اگر احزاب کرد،بخاطر فدرالیسم و غیره.. با رژیم سازش کنند.ملت ایران هرگز آنان را نخواهند بخشید.چون پیروزی نهایی را، به تعویق می اندازند.تنور اتنخابات رژیم را گرم می کنند.آلت دست رژیم علیه منافع ملی مردم قرار می گیرند.اسم خود را در تاریخ بعنوان خائن به ملت ایران و تمامیت ارضی کشور، به ثبت میرسانند.در نتیجه می دانیم ،که این کار را نخواهند کرد و هر نوع توافقی از سوی آنان،تاکتیکی بوده و نه استراتژیک.
یکی دیگر از ترفند های رژیم ،برای پر کردن صف های انتخابات مجلس ،در اسفند سالجاری،استفاده از تاکتیک ها،خواسته ها،دکترین های بر اندازان،با جذب طرفدران مصدق،شاه،شاهزاده،سلطنت طلبان،چپ ها ،سوسیالیت ها و...از سوی نامزدهای انتخابات مجلس ،جهت ایجاد بازار گرمی و رقابت ها، با به اصطلاح، اصلاح طلبان و اصولگرایان،خواهد بود.البته ناگفته پیداست ،پس از انجام پروسه گرم کردن تنور انتخابات قلابی و جذب حداکثری مردم، آنهم با بمباران خبری و تبلیغی رسانه های داخلی و خارجی خود و مغز شویی ها،که از هم اکنون شروع شده،به محض ورود به مجلس ،صد و هشتاد درجه تغییر رویه داده،به اصل وظیفه ای که طی این چهل سال داشته اند، رجعت خواهند نمود.
همچون معامله اخیر با احزاب کرد،قصد دارند معاملات مشابهی با دیگر گروههای حاشیه نشین یا آنسوی مرزها انجام دهند.که عمدتا، ساخته و پرداخته خود رژیم اند.اما برای کلاه گذاشتن بر سر مردم و ترساندن ملت از تجزیه و غیره ،از آنان بعنوان مخالفین مسلح و تجزیه طلب نام میبرند.این پروسه (تشکیل جریان سوم و جذب حداکثری ) دکترین غالب و نقشه راه نظام ،تا انتخابات اسفند ماه ،خواهد بود.
چه خواهد شد:
مردم ایران این بازار گرمی ها ، را میدانند و به این ترفند شیطانی رژیم ،برای بقای خود ،پی برده اند ،در نتیجه آن را ،در نطفه خفه کرده و نقش بر آب خواهند نمود. بالعکس مردم قصد دارند.در اولین پیچ تاریخی مهم،با یک قیام سرتاسری و متحد،باین بساط ضد بشری انیرانی خاتمه دهند.اما اگر این پروسه، همزمان با انتخابات قلابی مزبور شد.آن را بطور متحد و یک پارچه تحریم خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر