۱۳۹۸ تیر ۱۱, سه‌شنبه


آیا آتش به اختیار در خارج،مکمل آتش به اختیار،در داخل است.یا بازی با آتش؟
وقتی خامنه ای ،با فرمان آتش به اختیار،رسما اعلام جنگ با ملت ایران نمود.کسی تصور نمیکرد،سرانجام این برنامه را ،علیه بقیه دنیا،باجرا در آورده و علاوه بر هدف قراردادن کشتی ها،فرودگاهها،سفارتخانه ها،اهداف نفتی،نظامی،تجاری،اقتصادی و..سرانجام با تولید اورانیوم غنی شده خارج از محدوده برجام،از همه خط قرمزهای ممکن، با بازگشت به نقطه آغاز،عبور خواهد کرد.آیا پشت گرمی خامنه ای، باین است.که با این قبیل گروکشی و اخاذی و شرارت ها:
1- با لغو روادید ورود چینی ها به ایران،ایران را تبدیل به پادگان میلیونها سرباز ،ژنرال،متخصص جاسوسی نظامی و..چینی ،جهت تبدیل ایران به منطقه تخته خیز فتج جهان از سوی چین (احیا و تکمیل پروژه جاده ابریشم) نموده،خود و تفکرش،با تبدیل ایران به یکی از دهات بزرگ چین،جان به در برد؟.
2-با تکرار امتیاز دهی به پوتین،همچون همیشه و در شرایط ضعف و نیاز مطلق،ایران را تبدیل به مسنعمره رسمی روسیه نماید. تا با اتکا، به قدرت اتمی ارباب،ایران را تبدیل به واتیکان اسلامی، وابسته به روسیه نموده ،به ادامه حیات تفکر ننگین اش بعد از مرگ، درین واتیکان شیعه ، دل خوش کند؟.
بنظر نمی رسد.این نیات و تصمیم ها و دل خوش کردن ها، که خارج از دنیای واقعیت و در اثر تخدیر مواد افیونی و اوهام ناشی از آن گرفته میشود.سرنوشتی جدا از خمینی ،که در آخرین ثانیه ،مجبور به خوردن جام زهر خاتمه جنگ شد،داشته باشد.زیرا ، جام زهری که خمینی خورد . بلافاصله مرد و با مرگ اش، دنیا را از شرارت بیشتر نجات داده ،آرزوی فتح قدس، از طریق کربلا را با خود به گور برد.بنظر میرسد،این بار نیز چنین خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر