۱۳۹۸ تیر ۱۶, یکشنبه


پایان ماجرا،ما را به خیر تو امید نیست.شر مرسان.
رابطه ها ،در جامعه بین المللی ،بخصوص دردنیای پسا ایدئولوژی ،عمدتا بر محورتجارت و اقنصاد، میچرخد.که در تنظیم روابط سیاسی، حرف اول و آخر را، میزند.وقتی هزینه مقابله با شرارت های یک عضو این جامعه، بیشتر از در آمد حاصله از رابطه با آن عضو باشد.بطور طبیعی و حتی ناخواسته ، یک اجماع جهانی در راستای دفع ضرر این عضو ضرر بخش و آسیب رسان ،شکل میگیرد.این پروسه اکنون ،علیه جمهوری اسلامی، وارد عمل میشود.به این دلایل:
- شرارت های این رژیم،باعث افزایش هزینه حمل و نقل کشتی ها، درخلیج فارس ...و در نتیجه افزایش هزینه تولید و قیمت کالاهای ضروری جامعه بشری، گردیده است.
-وقتی امام جمعه تهران ،بعنوان سخنگوی رهبر،تهدید به حمله رژیم به مراکز اتمی اسرائیل ونابودی آن ،می کند.بمنزله عبور از تمام خط قرمز ها ،در جامعه جهانی است.که این جامعه برای حصول به تمدن فعلی، تجربه فجایع بزرگی چون جنگهای ...تا جنگ جهانی دوم را ،با هدف جلوگیری از تکرار این فجایع ،پشت سر گذاشته است.
-وقتی حاصل کار مجلس و قوه قضائیه رژیم، حصول به تصویب ماده قانونی پیوند اعضای بدن محکومین اعدامی ،به وابستگان رژیم میگردد (چون مردم عادی هم نمی خواهند و هم توانایی پرداخت هزینه این قبیل پیوند اعضا را ندارند و ارتکاب این جنایت را شرم آور میدانند) یعنی به چالش کشیدن اعصاب و روان تمام اعضای جامعه بشری، با احیای خاطره این ننگ بشری و تکرار توحش آلمان هیتلری،که اکنون به گورستان تاریخ سپرده شده است.
-راه اندازی اینستکس (ساز و کار مالی) اتحادیه اروپا، بمنظور حفظ برجام و رعایت آن توسط رژیم، راه اندازی شد.اکنون عبور رژیم، از خط قرمز های برجام، زنگ خطری است. برای اتحادیه اروپا و رسیدن به این واقعیت ، پس از قریب به دو سال تاخیر،که پرزیدنت ترامپ در ابتدا گفت، که هدف رژیم، بدست آوردن پول، از برجام ،نه برای رفاه و معیشت مردم ،بلکه برای موشک پرانی و دخالت در امور کشورهای منطقه و تغذیه تروریسم اسلامی،جهت صدور انقلاب کذایی اش بوده و اینکه رژیم ،حیات و ممات خود را ،در حفظ و ادامه این پروسه و نه تامین مایحتاج مردم ،میداند.
نتیجه آنکه: پایان این ماجرای خونین سرانجام، با اتحاد اروپا-آمریکا و بقیه جامعه بشری با مردم ایران،علیه این بساط سر تا پا شرارت ،فرا رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر