۱۳۹۸ تیر ۲۲, شنبه


چرا ترامپ ،برنده مصوبه اخیر کنگره ،در مورد ممنوعیت حمله، به جمهوری اسلامی است؟
بموجب این مصوبه،حمله به ایران( حمله به رژیم ،با حمله به ایران، یکی نیست)بدون مجوز کنگره آمریکا ممنوع است.مصوبه باید به تصویب سنا برسد و ریس جمهور می تواند آنرا امضا یا رد(وتو) کند... و اینکه این مصوبه،مانعی برای ریس جمهور، جهت دفاع از آمریکا ،با استفاده از اختیارات قانونی خود،در مقابل حملات یک رژیم متجاسر،بوجود نخواهد آورد.
معنی این اقدام:
1- اگر واقعا، ترامپ در موضعی قرار می گرفت.که جنگی را، آغاز کند و این جنگ به ضرر وی، در انتخابات آتی تمام میشد.با این مصوبه، ازین وضعیت خلاصی یافته و رژیم دیگر نمی تواند. با زدن کشتی ها، یا شرارت های دیگر،ترامپ را تحریک به جنگ و مجبور به عکس العمل نماید،که اگر رژیم باین گستاخی ها و شرارت های خود ادامه دهد.با مطرح شدن مسئله دفاع از آمریکا، هردو جناح قدرت در آمریکا ،متحد شده و همچون اجماع جمهوریخواهان و دموکراتها، در زمان بوش پسر،در حمله به طالبان و صدام ،این بار نیز ،متحدا، وارد عمل می شوند.
2-مصوبه مزبور،رژیم تهران را،از هرگونه خرابکاری،راهزنی،باجگیری ،خلع سلاح می کند.اما اگر اشتباهی مرتکب شده بخواهد با دم شبر بازی کند.بلافاصله ریس جمهور، با استفاده از اختیارات قانونی خود، وارد میدان شده ودموکراتها وظیفه دارند و مجبورند. از ریس جمهور خود،جهت دفاع از کشورشان، حمایت کنند.این ،یعنی حربه مخالفت با جنگ، از سوی دموکراتها، برای خرج کردن آن ،هنگام انتخابات آتی، گرفته میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر