۱۳۹۸ دی ۱۵, یکشنبه


گران ترین و مذبوحانه ترین تلاشها در آخرین روزها
اتخاذ سیاست خارجی تهاجمی،بعلت مرکزیت قاسم سلیمانی ،در سیاست تهاجمی رژیم
- تصویب خاتمه توافقنامه امنیتی عراق با ائتلاف بین المللی بسرکردگی آمریکا ،در مبارزه با داعش ،از سوی اکثریت ناچیز 170 نماینده شیعه (از 329 عضو مجلس عراق) منهای نمایندگان سنی و کرد،با زهر چشم گرفتن و توسل به عملیات تروریستی و حملات موشکی به مواضع آمریکا در عراق،با هدف فشار به آمریکا،جهت فراخواندن نیروهایش ،در راستای فراهم شدن یکه تازی مطلق رژیم در عراق.بدیهی است این اقدام بدستور خامنه ای و صرف میلیونها دلار انجام گرفته است.
توضیح: مداخله نظامی علیه داعش(پروسه جنگ با تروریسم) در عراق و سوریه در اوت 2014 به رهبری آمریکا،آغاز و بلا فاصله با تصویب قطعنامه 2170 شورای امنیت(فصل هفتم منشور ملل متحد) چهل کشور بدان پبوستند.این قطعنامه هنوز جاری بوده و لغو نشده است.
مصوبه مزبور با تهدید نظامی فرمانده عصائب اهل حق(وابسته به رژیم تهران) انجام گرفت که تهدید کردند.اگر پارلمان عراق رای به خروج آمریکایی ها از عراق ندهد.شرکت در جلسات پارلمان را تحریم می کنیم و نمایندگانی که به بقای نیروهای آمریکا در عراق رای دهند.مانع ورودشان به بغداد میشویم.
- برای اولین بار طی این چهار دهه، سرانجام رهبر رژیم جیب خود را شل کرده و نیم میلیارد دلار از دویست میلیارد دلار پول دزدیده شده از مردم ایران را ،اختصاص به بزرگداشت فرزند خوانده تروریسم بین الملل در داخل و خارج نمود(نشان میدهد بودجه رسمی و دولتی به ته دیک رسیده و خامنه ای مجبور شده، ازین پس بودجه شرارت ها،حمام خون ها و موشک پرانی هایش را، شخصا پرداخت نماید.از همین بودجه بود. که به همه نیروها و مزدوران در سراسر دنیا از کشمیر هند تا سومالی آفریقا و انگلستان المان و بقیه اروپا امریکا و.. برای بزرگداشت این تروریست مرده و تظاهرات علیه شخص ترامپ و مثلا علیه جنگ ،از محل بودجه سری سفارتخانه های رژیم پرداخت شد.
- چون ترامپ ترور سلیمانی را شخصا بعهده گرفته ،در نتیجه رژیم با نیروهای کلیدی دموکراتهای آمریکا و غیره که خواهان حذف ترامپ در انتخابات آینده هستند در تماس است. تا نحوه عکس العملی که موجب عدم انتخاب ترامپ گردد را، در زمان و مکان مناسب انجام دهد.این حمله ممکن است، حتی به نهاد ها و املاک شخصی ترامپ و نزدیکانش در آمریکا و مناطق دیگر دنیا نیز باشد.
در داخل کشور
-از بودجه مزبور، دهها میلیون دلار،برای بزرگداشت سلیمانی و در برخی مقاطع پرداخت نقد آن با هدف تزریق این دلار ها، از سوی مجموعه تظاهر کنندگان دولتی، به بازار جهت تبدیل آن به ریال ،باعث شده، که علیرغم موارد مشابه و بحران امنیتی رژیم، قیمت دلار در بازار تغییر چندانی نداشته باشد.
- از این بودجه، ابتدا برای ورود جسد به خوزستان با پیش زمینه جمعاوری تظاهر کنندگان دولتی توسط هزاران اتوبوس و قطار... از نقاط مختلف به اهواز توسط سپاه با پول نقد و غذا و نوشابه برای نشان دادن انبوه جمعیت و به آنتن رفتن آن در دنیا جهت زهر چشم گرفتن از ترامپ و فشار افکار عمومی به وی ،با تکرار این امر در کرمان و سپس مشهد و روز دوشنبه در تهران و...استفاده و خرج شده و میشود.
نتیچه:
- سلیمانی چون نایب پدر خوانده تروریسم اسلامی در منطقه ،برای صدور انقلاب، با رمز مقاومت بود.سکوت رژیم این گروههای تروریستی را منفعل می نمود.در نتیجه رژیم خود را مجبور میداند هر طور شده و به هر قیمتی روش انتقامجویی در پیش بگیرد .که بمعنی غرق شدن بیشتر در منجلاب وبر باد رفتن هزاران میلیارد دلاری ،که صرف هلال شیعه شده ،میباشد.خامنه ای نه راه پیش دارد ونه راه پس و آنچه انجام میگیرد .ادامه بازی نظامی تروریستی، از سوی نیروهای نیابتی خواهد بود. اما اقدام ترامپ در مورد سلیمانی نشان داد .که باز هم ، پاسخ شدید تری خواهد داد.عبور از محدوده مجاز، نیز باعث میشود. که ترامپ دنیا را برسرش خراب کند.
- در حالیکه مردم ایران عراق لبنان سوریه و.. در حال جشن و پایکوبی بخاطر رفع شرارت این تروریست بین الملل بودند.رژیم برای قاتل بیش از یک میلیون انسان بیگناه در ایران و منطقه و عامل مجروح معلول ،متواری و بی خانمان شدن میلیونها انسان دیگر توسط سلیمانی سرکرده نروریست ها و مزدوران تروریست اش،بزرگترین برنامه بزرگداشت تاریخ رژیم را ،بر گزار می کند.اما نمی گذارد پدر و مادر 1500 جان باخته توسط سلیمانی و شرکا در آبانماه ،مجلس ترحیم و گرامی داشت بر گزار کنند.آیا اینها ایرانی نیستند و فقط قاسم سلیمانی ایرانی بود .که هرگز خود را ایرانی نام نبرد و امت اسلامی نام برد..هیتلر همچون خامنه ای ،بخاطر ترور و کشته شدن یکی از سرکردگانش در پراک، سه روز عزای عمومی اعلام نموده مدارس ادارات و دانشگاهها را تعطیل و بزرگداشت باشکوهی برای این جنایتکار آلمان نازی ،برگزار نمود.اما خیلی زود مجبور شد. با سیانور خود کشی کند.تکرار این امر را، در ایران و از سوی خامنه ای و شرکا،بزودی مردم دنیا شاهد خواهند بود.
توضیح- این نوشته توسط مبارزین داخل بوده و عینا منعکس شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر