۱۳۹۸ دی ۲۶, پنجشنبه


کشف رمز نمایش نماز جمعه ی خامنه ای،اگر اجرا شود؟
توضیح: قرارست.تمام نیرو، قدرت ،امکانات ،صرف هر چه باشکوه تر اجرا شدن این سناریو در محل و خیابانهای اطراف شود.اگر شک کنند.که مردم قصد دارند ،با استفاده از کاهش نیروهای سرکوب،در آن سو ترها،به خیابانها بریزند.ممکن است.این نماز از سوی وی را، لغو کنند.
هدف-خامنه ای هر چه در بزرگداشت سلیمانی کاشته بود.در خیزش دو باره مردم،پنبه شد،سوخت و با فریاد مرگ بر دیکتاتور به هوا رفت. اکنون قصد بازگشت به شرایط و اوضاع قبل از بساط آن بزرگداشت و فاجعه زدن هواپیمای مسافری را دارد.تا مشروعیتی ولو اندک برای سالروز فاجعه 22 بهمن و انتخابات قلابی اسفند ماه و مذاکرات پیش رو بدست آورد.اما از کجا و چگونه؟
1- اگر اخبار مربوط به جایگزینی قاسم سلیمانی از سوی حسن نصرالله و پر کردن حضور سرقفلی دار سلیمانی در عراق سوریه و... توسط رهبری حزب الله لبنان صحت داشته باشد.
2-حتی با وجود انتقادات شدید الحن و غیر متعارف و تهدید آمیز روحانی و ظریف و شرکا (جنتی کیهان علم الهدی رئیسی و..) علیه ترویکای اروپا، در مورد برجام، بخاطر آغاز مکانیسم ماشه و بازگشت تحریم های مذکور، درهفت قطعنامه شورای امنیت.
3- انتقادات و فحش کاری ها و سناریوی اخیر، در بازداشت موقت سفیر انگلستان در تهران و بازگشت وی به لندن و انتقاد نخست وزیر انگلستان از رژیم و دعوت اش از فرانسه و آلمان برای پیوستن به طرح ترامپ.
همه و همه را ،باید یک فیلم نامه و سناریو، برای کلاه گذاشتن بر سر مردم دید و اینکه ،رژیم علیرغم همه این بساط فحش کاری و تهدید،با توجه به مشابه بودن ماجرای خوردن جام زهر قطعنامه 598 پایان جنگ ،با عراق از سوی خمینی ،در پی سرنگونی هواپیمای مسافر بری ایران در خلیج فارس،با قضیه زدن هواپیمای اوکراینی،خامنه ای نیزقصد خوردن جام زهر برجام ترویکا باضافه ترامپ، را دارد.
چرا - چون خطر فروپاشی از درون را ،با عزمی راسخ در خشم ملی و با تمام وجود دیدند.در نتیجه همچون همه دیکتاتوری های بدخیم تاریخ،روی به اربابان خارجی آورده اند.تا با آغاز مذاکرات جدید،مردم را مایوس نموده، به خانه ها برگردانده و همزمان از عهده برگزاری 22 بهمن و انتخابات اسفند بر آیند.
علت- اخوندیسم،یک اسلام خاص انگلیسی است که پیغمبرانش سفرا دیپلماتها مسیونرهای بظاهر، مسلمان انگلیسی، از زمان صفویه تاکنون،بوده اند.که نوع خاصی از اسلام آخوندی-انگلیسی را، برای تحمیق توده ها و تخدیر جامعه و در نتیجه سلطه استعمار و استحمار به مردم ایران تحمیل کرده اند.اکنون فروپاشی این رژیم دست نشانده را ،شکستی در این دکترین چند صد ساله خود، می دانند .در نتیجه سناریوی زیر را، بازی نمودند:
-سفیر به تظاهرات رفت دستگیر شد.به انگلستان رفت. نخست وزیر عصبانی شد و از المان و فرانسه خواست به ترامپ به پیوندند.آنها هم پذیرفتند. خامنه ای هم ،قرارست.که با ناز و کرشمه های همیشگی، با فحش و دشمن دشمن گفتن و مرگ مرگ گفتن،سرانجام بخاطر ییضه اسلام، آنرا بپذیرد.
چه خواهد شد؟
- دو نفر این سناریو را فهمیدند و ضد ضربه آنرا اعلام نمودند.که به ترتیب تاریخ عبارتند از:
1- ابتدا برایان هوک،ضمن استقبال از فعال شدن مکانیسم ماشه ،علیه رژیم ،درخواست نمود .که اروپایی ها ، برای انزوای دیپلماتیک تهران، به آمریکا به پیوندند.سپس صحبت از تعرفه گمرکی علیه اروپایی ها ،اگر با رژیم تعامل کنند.بعمل آمد.
2- شاهزاده رضا پهلوی ،سخن آخر ملت ایران را،خطاب به اروپایی ها ،در اندیشکده هادسن،چنین بیان نمود: مردم ایران در حال پیروزی اند.با طرح مذاکرات بدون پیش شرط،مردم ایران را، دلسرد می کنید و خواست آنها را، برای پشتیبانی بدون قید و شرط نادیده می گیرید.با مماشات با سرکوبگران ملت، به آنان خیانت می کنید.زمان آن رسیده، که شما صدای مردم ایران ،برای حصول به دموکراسی لیبرال سکولار در ایران و حضور و عضویت فعال ملت ایران، در جامعه بین المللی را بشنوید.وقت آن رسیده ،که گفتمان بیهوده مذاکراه برای تعییر رفتار رژیم تمام شود.
نتیجه: نباید گول خورد. رژیم در بد ترین شرایط،در حال غرق شدن است.نباید با آغاز مذاکرات جدید، این رژیم محالف ارزش های جامعه بین المللی را، بار دیگر از مرگ نجات داد. در خواست مردم ایران از جامعه جهانی این است: شما با این رژیم کاری نداشته باشید (مذاکره نکنید).تعیین سرنوشت آنرا، بدست ما مردم ایران بگذارید. همین و بس.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر