۱۳۹۸ دی ۱۱, چهارشنبه


دو پاشنه آشیل رژیم در داخل و خارج و دو فرصت طلایی مردم
حاصل بررسی قیام ملی آبانماه و چاره جوئی اطاقهای فکر رژیم این بود:
در داخل کشور
سعید حجاریان ،سرتئوریسین رژیم ،با توسل به این دعای داریوش کبیر: خدا این کشور را ، از دشمن ، از خشک سالی ، از دروغ حفظ نماید .با حذف عمدی کلمه دشمن (چون خود وی هم میداند.که ایران فقط یک دشمن دارد .آنهم جمهوری اسلامی است.وبس).هشدار داد. که سیاست نظام ،در پاکسازی هویت ملی میهنی تاریخی و فرهنگ ایرانی،نتیجه عکس داده و نظام با ضدیت تمام عیارش ،با فرهنگ ملی میهنی ملت ایران،با بحران عدم اعتماد ملی روبروست و اینکه مردم مستاصل، در خیابانهای ایران ،همدیگر را پیدا کردند.وی تلویحا نجات رژیم ،ازین بحران را ،گرم کردن تنور انتخابات اسفند ماه ،با شعارهای ملی میهنی و توسل به فرهنگ ایرانی ،در آستانه این انتخابات قلابی ،که رژیم یرای نجات اش بشدت بدان نیازمنداست ، میداند.
و اما علت این تحلیل و نقشه راه رژیم و متقابلا ، برنامه ای ،که ملت ایران ،قصد ضد ضربه زدن به آن را دارد .این است:
رژیم با چنگ و دندان،سعی می کند.که نگذارد تظاهرات خیابانی شکل گیرد.(اعم از افزایش حضور نیروهای سرکوبگر و نمایش های ترساندن مردم از تجمعات) اما آنچه که مردم قصد دارند و نقشه راه شان، درین مقطع از مبارزه میباشد.این است که ،خود را ابتدا ،در جلسات خصوصی و خانوادگی گردهمایی های هم فکران و دوستان و اطلاع رسانی در کوچه و پس کوچه ها و مجالس و محافل و.. ابزار دیگر....پیدا کرده،نقشه راه مبارزه نهایی را ،با توجه به تجربیات گذشته،با دقتی ریاضی تنظیم و بطور مشترک متحد و یکپارچه و سراسری، در ساعت و پیچ تاریخی معین، در خیابانها و میدانهای میلیونی چون سیل و سونامی ،باجرا در آورند.
در خارج از کشور
حاصل بررسی سیاست خارجی ،در اطاق فکر رژیم: تداوم سیاست گرفتار کردن دول دیگر، اعم از منطقه، آمریکا ،اروپا، به جنگ های نیابتی دیگراست،تا با کاشتن دشمن فرضی دیگر،در خارج وبه تبع ازین دشمن، سیاست النصر بالرعب، در داخل کشوررا ،ادامه داده ،با سر کار گذاشتن همه، برای باز کردن یک گره ناگشودنی دیگر(همچون سوریه ،یمن و..) ،جان سالم به در برند.
ضد ضربه این سیاست،همانطور که بعد از حمله عمال رژیم، به سفارت آمریکا، در بغداد ، از سوی آمریکا مشاهده شد. این استکه، دنبال این آدرس غلطی رژیم نروند. بلکه سر شرارت های منطقه و جهان در وجود و حضور این رژیم است.این سر باید نابود گردد. تا ملت ایران و ملل منطقه و جامعه جهانی ،سرانجام بعد از چهار دهه ،به آرامش برسند.ملت ایران ،درین پروسه،متحد ملل و دول جامعه بین المللی است و منافع ملی مردم ایران، با جامعه جهانی درین مورد، گره خورده،با اتخاذ این سیاست و زدن سر مار، دنیا و مافیها ،از زهر این اژدهای خون آشام ،نجات می یابد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر