۱۳۹۸ دی ۲۱, شنبه


دیدی که خون ناحق پروانه شمع را ، چندان امان نداد که شب را سحر کند
موج دوم انقلاب نجات و رهایی ایران ازین بساط اهریمنی،خجسته باد. درین موج ،حتی اگر وقفه ای اندک نیز، برای تجهیز قوای ملی میهنی، در آن انجام گیرد.تا آخرو پیروزی نهایی ادامه می یابد.چون آغاز کننده آن بهترین فرزندان ملت، یعنی دانشجویان هستند.آنها بچشم خود دیدند، که سلیمانی و تیم اش ،بدستور خامنه ای 1500 نفراز بهترین فرزندان ایران را کشتند.اما وقتی خود وی ،بعلت جنایات بیشمارش ،کشته شد.رهبر رژیم 50 میلیون دلار، در داخل برای نمایش سیرک گونه بزرگداشت وی، اختصاص داد. باضافه 200 میلیون یورویی که برای ادامه شرارت های وی،در خارج، در اختیار سپاه قدس گذاشت.در سیرک بزرگداشت مزبور،دهها نفرزیر دست و پا له شده و صدها نفر،مجروح و خانواده های زیادی، داغدار شدند.اتوبوسی به دره سقوط کرد و دهها نفر دیگر باین قربانیان اضافه شدند.این جنایت ها ،در زمین بود. نوبت به ادامه جنایت درآسمان رسید.هواپیمای مسافربری اوکراین را،بدستور رهبر و برای مقاصد شیطانی دیگر، از جمله انحراف افکار عمومی ،بعنوان انفجار یک بمب خبری ،جهت به حاشیه بردن این جنایات، با دو موشک زمین به هوا ،در آسمان تهران زدند. خون بیگناهان زیادی ریخته شد،که اکثریت آنان هموطنان ایرانی بودند.چند کشور دیگر نیز قربانی دادند.که اگرپیگیری و اعتراض رهبران این کشورها نبود.خون قربانیان این جنایت نیز همچون خون دهها مورد مشابه در سرنگونی عمدی هواپیما های مسافر بری ،یا حمل و نقل و غیره ،توسط رهبریت رژیم به هدر میرفت.اکنون نه تنها ایران، بلکه جهانی سوگوار از دست دادن انسانهای بیگناهی هستند .که در آتش کینه یک جنایتکار، که ارتکاب جنایت ،تبدیل به حرفه اصلی و شبانروزی وی شده،سوختند و از بین رفتند.
اکنون دانشجویان ایران،به خون خواهی بر خاسته اند.چون دانشجو اهل علم و دانش ومنطق و حقیقت و راستی و درستی و دانستن است.گول خر داغ کنی توده های کم سواد از سوی استبداد حاکم را نمی خورد.شاهد جنایات مزبور در بزرگداشت یک مهره جنایتکاروابسته به پدر خوانده تروریسم بین الملل بود و دید که جسد سلیمانی، را تعمدا و بر خلاف موازین شرعی خود رژیم، یک روز دیر تر، از موعد مقرر، دفن کردند .که روز چهلم وی ،مصادف،با سالروز بزرگترین فاجعه تاریخ بشریت، یعنی 22 بهمن باشد .تا رژیم باز،در پروسه تحمیق توده ها ،بخیال خود ،غوغای دیگری ، برای گرم کردن تنور انتخابات قلابی اسفند ماه ،راه بیاندازد.
دانشجو همه این دروغ و کلک و خدعه و حقه بازی ماکیا.لیستی را دید.امروز فریاد اش در ،مرک بر دیکتاتور و استبداد حاکم، به آسمان رفته است.اکنون نوبت ما ملت ایران است.که در سرتاسر ایران و جهان در پشتیبانی از دانشجویان خود بر خیزیم. خوشبختانه، بعلت حضور بازرسان بین المللی، در ایران و نمایندگان کشورهایی که عزیز از دست داده ،در سقوط عمدی هوایی داشتند.رژیم تاکنون نتوانسته بعلت این حضور اینترنت را قطع کند.با ادامه خیزش ملی، این کار را،بار دیگرو بطور حتم همچون مقابله با حیزش 25 آبان ،تکرار میکند.باید مقامات خارجی ،که قول اینترنت، به مردم را داده اند. از هم اکنون وارد میدان عمل شوند.ما تبعیدیان مقیم خارج،علاوه بر اطلاع رسانی خیزش داشجویی ،در راستای پیوستن ملت بدان، به همه خانواده ها و دوستان و آشنایان در داخل زنگ زده و بخواهیم دانشجویان ،را تنها نگذارند.تنها راه نجات ازین وضع جهنمی، خیزش عمومی، در میدانهای میلیونی ،با تداوم آن ،تا مرحله پیروزی نهایی است.من اگر بر خیزم، تو اگر بر خیزی ،همه بر خیزند. من اگر بنشینم ،تو اگر بنشینی ،چه کسی بر خیزد؟ بر خیزیم هموطن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر